Komentáře
Zpět na článek
Plivanec do tváře svých voličů. Hnutí ANO bojkotem schůzky k důchodům rezignovalo na svoji opoziční úlohu
181 komentářů
Pavel Nyklíček
Sleduji Babiše již 10 let.
Není zpráva či komentář, který bych vynechal.
Mám pana poslance jako takového svého guru na dění v politice,.kde jsem se naučil číst v jeho chaotické smýšlení.
On je opravdu chaot. Vzpomeňme na kovid a stovky prohlášení, kdy ráno bylo tak a večer jinak.
Jeho zaměstnanci z politické firmy musí mít nějakou uchylku pod chaotem pracovat.
Vždyť oni nemohou vyjádřit jiný názor než ten chaotův.
Kde je nějaká demokracie atd.?
Každopádně tohle byla fatální Babišova chyba.
Bez změny důchodového systému není cesta návratu.
Chápu. Babiš jako sedmdesátiletý důchodce se o svůj důchod zajímat nemusí.
Vezme své letadlo a když nebude klidno, odletí a důchodci starejte se.
Neměli bychom ho volit. Stárne a chaotik přechází v paranoika.
Chápu Monike, že se sebrala a šla.
Babiš bude sám. Doma nebudou ani děti, ani vnoučata a ani pes.
Jak zasadil, tak sklízí a tohle je ta karma a ta je zdarma.
Volby jsou za rok a půl.
Babiš není zdráv. Opět byl na hospitalizaci. Vysoký tlak a chybějící slezina ho limitující. Měl by v klidu odejít a přenechat místo klidně těm dvěma šaškům a byla by alespoň sranda.
Není zpráva či komentář, který bych vynechal.
Mám pana poslance jako takového svého guru na dění v politice,.kde jsem se naučil číst v jeho chaotické smýšlení.
On je opravdu chaot. Vzpomeňme na kovid a stovky prohlášení, kdy ráno bylo tak a večer jinak.
Jeho zaměstnanci z politické firmy musí mít nějakou uchylku pod chaotem pracovat.
Vždyť oni nemohou vyjádřit jiný názor než ten chaotův.
Kde je nějaká demokracie atd.?
Každopádně tohle byla fatální Babišova chyba.
Bez změny důchodového systému není cesta návratu.
Chápu. Babiš jako sedmdesátiletý důchodce se o svůj důchod zajímat nemusí.
Vezme své letadlo a když nebude klidno, odletí a důchodci starejte se.
Neměli bychom ho volit. Stárne a chaotik přechází v paranoika.
Chápu Monike, že se sebrala a šla.
Babiš bude sám. Doma nebudou ani děti, ani vnoučata a ani pes.
Jak zasadil, tak sklízí a tohle je ta karma a ta je zdarma.
Volby jsou za rok a půl.
Babiš není zdráv. Opět byl na hospitalizaci. Vysoký tlak a chybějící slezina ho limitující. Měl by v klidu odejít a přenechat místo klidně těm dvěma šaškům a byla by alespoň sranda.
Vladimír Veselý
@Papanikula pan prezident Pavel neříká a ani se nechová jako expert na důchody. Zprostředkovává dialog politiků, kteří o tom mají rozhodnout. Jako lampasák se chovate spiše Vym nebo tak spíše myslíte.
PEtr Tobes
tak ono se to i dalo cekat, ANOfert je cokoliv jen ne tzv konstruktivni opozice, za kterou se casto prohlasuji, je to cista destrukce a delame presne to, co chce boss Bures...jsou to skudci, uz nas poskodili dost za predchozi vlady a za covidu, ktery naprosto nezvladli a tam se zalozilo na inflaci, coz lze dolozit a potvrdil to NKU..to ale buresovi nevadi, on potrebuje jen hlasy od ovci, a pak jim klidne nakali na hlavu a oni mu za to jeste podekuji, tak to bohuzel funguje
Michal Kelner
@Uživatel_5734171 dokud bude moci škodit, tak bude aktivní. Ale je evidentní, že mu ujíždí vlak.
Jenže ten jeho elektorát, těch 30% bezmozků se uvolní pro další projekt.
Jenže ten jeho elektorát, těch 30% bezmozků se uvolní pro další projekt.
Michal Kelner
Hmmm, paroháč se vzteká, škodí a kope kolem sebe.
Ruší dojednané dohody a dělá že svých surikat ještě větší pitomce.
Jeho fistulka byla při posledním hnojometu v parlamentu ještě výš než bývá u něj zvykem.
Znalci základů psychologie už vědí, co bude následovat😁
Ruší dojednané dohody a dělá že svých surikat ještě větší pitomce.
Jeho fistulka byla při posledním hnojometu v parlamentu ještě výš než bývá u něj zvykem.
Znalci základů psychologie už vědí, co bude následovat😁
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Mám politiku jako koníčka. Sleduji redaktory co za něco stojí denně 10 hodin.
Desetiletou dráhu Babiše jsem vždy s předstihem trefil do puntíku včetně jediné jeho výhry a jsem si zcela jist, že za rok a půl, což je velmi velmi dlouhá doba na změny v politice, tak za ten rok a půl budou voliči hnutí zklamáni.
Politika má své zákonitosti a opakující se sounáležitosti a 4 prohra v řadě už bude jen logické vyústění za špatnou populistickou politiku, kterou jeden člověk a ještě k tomu chaotický nemůze zvládnout.
Babiš již opravdu nemá co nabídnout. Není za ním z minulosti ani výsledek hodný rozpravy. Je starý a má zdravotní problemy.
Co je ale pro něj nejhorší, tak to je samota,.která se s odchodem děti manželky prohloubila.
Karma je zdarma. To tady platí dvojnásob. Preference jsou již měsíc v poklesu a není vidět nic, co by je zastavilo. Babiš to nebude.
Mám politiku jako koníčka. Sleduji redaktory co za něco stojí denně 10 hodin.
Desetiletou dráhu Babiše jsem vždy s předstihem trefil do puntíku včetně jediné jeho výhry a jsem si zcela jist, že za rok a půl, což je velmi velmi dlouhá doba na změny v politice, tak za ten rok a půl budou voliči hnutí zklamáni.
Politika má své zákonitosti a opakující se sounáležitosti a 4 prohra v řadě už bude jen logické vyústění za špatnou populistickou politiku, kterou jeden člověk a ještě k tomu chaotický nemůze zvládnout.
Babiš již opravdu nemá co nabídnout. Není za ním z minulosti ani výsledek hodný rozpravy. Je starý a má zdravotní problemy.
Co je ale pro něj nejhorší, tak to je samota,.která se s odchodem děti manželky prohloubila.
Karma je zdarma. To tady platí dvojnásob. Preference jsou již měsíc v poklesu a není vidět nic, co by je zastavilo. Babiš to nebude.
Uživatel_5734171
@Michal Kelner
vidím to podobně. Ta řeč těla je dlouhodobě jasná. Bureš je stále víc a víc v pr...li. Jejich politická konkurence musí tohoto využít a tu kreaturu dorazit... A hlavně neustále všem koblihovým politikům předhazovat, že bude platit spolu chyceni, spolu pověšeni. Neexistuje to, že se zbaví estébáka a najednou jsou z nich demokrati... Klíčové budou hned následující eurovolby, pokud je kuní ksicht prohraje, je třeba ho ihned začít škvařit... A on je prohraje, protože jeho přitroublí voliči k těmto volbám nechodí...
vidím to podobně. Ta řeč těla je dlouhodobě jasná. Bureš je stále víc a víc v pr...li. Jejich politická konkurence musí tohoto využít a tu kreaturu dorazit... A hlavně neustále všem koblihovým politikům předhazovat, že bude platit spolu chyceni, spolu pověšeni. Neexistuje to, že se zbaví estébáka a najednou jsou z nich demokrati... Klíčové budou hned následující eurovolby, pokud je kuní ksicht prohraje, je třeba ho ihned začít škvařit... A on je prohraje, protože jeho přitroublí voliči k těmto volbám nechodí...
Petr Kopfer
@Richard Šebesta
V tom pravdu nemáte. Kdo pamatuje ví, že se historie opakuje a russáci jsou jen rakovina, která zničí a znovu se rozšíří. Považuji schválení balíčku za klíčový krok, aby se napadená a okupovaná země mohla ubránit.
Mám dojem, že appeaasementu holdují spíše komouši a kolaboranti, a samozřejmě pesimisti kteří se bojí odvety russákú. Nemohu si pomoci, ale jakákoliv odveta je pro mě lepší, než znovu žít v jejich světě.
V tom pravdu nemáte. Kdo pamatuje ví, že se historie opakuje a russáci jsou jen rakovina, která zničí a znovu se rozšíří. Považuji schválení balíčku za klíčový krok, aby se napadená a okupovaná země mohla ubránit.
Mám dojem, že appeaasementu holdují spíše komouši a kolaboranti, a samozřejmě pesimisti kteří se bojí odvety russákú. Nemohu si pomoci, ale jakákoliv odveta je pro mě lepší, než znovu žít v jejich světě.
PEtr Tobes
@Richard Šebesta zalez putlerova defko...russak ted dostane na zadek, chapu, ze se ti to nelibi, ale to je jen tvuj problem!!
PEtr Tobes
ufff, ve snemovne prosel balicek na pomoc ukrajine, skvela zprava, sice pozde, ale lepsi nez nikdy...tak ted to tam zacit hned lifrovat, jedeem!!!! dnes je vyborny den, dezolatum a prorusskym smejdum at z toho treba ....haha
Richard Šebesta
Tak souhlasím s autorem že voliči ANO by měli zpozornět a uvědomit si jakou další prasárnu udělali Burešovi lidé.Udělali to přesně proto,že nechtějí odkrývat karty a navíc sdělovat svým namlsaným voličům (jejich sliby od ANO) že přijdou i negativní věci.Není to jediná úhybná a falešná taktika Burešovců. Další je například už jsem to si toho všiml nejednou,že ANO jasně neřeklo , jaké stanovisko má k válce na Ukrajině ? Má se dál Ukrajina podporovat vojenský i jinak nebo jít cestou Ficova Slovenska a Orbánova Maďarska ? Tedy spíše usilovat o mírové řešení ? V ANO je slyšet hlasy ale velmi opatrné pro obě varianty. Bureš jako šéf ANO je falešný člověk a od toho se odvíjí celá politika ANO. Bureš a jeho lidé dobře ví, že případná vojenská podpora Ukrajiny by se u jeho voličů setkala s většinovou nevolí,proto mlží a neřeknou jasnou pravdu.
Uživatel_5734171
@Michal Kelner
to ano, ale už nikdy nikdo je nedá dohromady do jedné tlupy, tihle pitomci se rozprchnou do několika projektů. Část se jich vrátí k bolševikům, k socanům, část k Pitomiovi, část půjde třeba ke Šlachtovi, rajchlovi atd. A část nepůjde k volbám. Tahle unikátní možnost, kdy z nějakého záhadného důvodu byl pro ně Bohem ukňouraný estébák, zloděj, podvodník a lhář Bureš, už se nebude snad opakovat...
to ano, ale už nikdy nikdo je nedá dohromady do jedné tlupy, tihle pitomci se rozprchnou do několika projektů. Část se jich vrátí k bolševikům, k socanům, část k Pitomiovi, část půjde třeba ke Šlachtovi, rajchlovi atd. A část nepůjde k volbám. Tahle unikátní možnost, kdy z nějakého záhadného důvodu byl pro ně Bohem ukňouraný estébák, zloděj, podvodník a lhář Bureš, už se nebude snad opakovat...
Uživatel_5559876
@Papanikula Vy prostě musíte všem okolo stále dokazovat, jak současného prezidenta nemáte rád. Jasně...pochopili jsme. A teď Vy na oplátku zapněte mozek a prokažte alespoň základní inteligenci a neurážejte všechny okolo Vás svou "jasnozřivostí".
Vladimír Veselý
@Papanikula s inteligencí jste se asi papanikulo v živozě nepotkal(a).
Pavel Nyklíček
@RASPUTIN
Hnutí nemá schopné lidi. Všehoschopné snad, ale s tím nemohou vládnout, zvláště pokud u každých voleb jim přes 4 miliony voličů hlas nedalo!
Hnutí disponuje 1.5 mil hlasů a to nestačilo již opakovaně u třech poslední voleb a to u nás ještě ročně odejde 120 000 dříve narozených,.kteři byli základnou hnití....
Nevidím to moc slavně pro poslance Andreje.
Hnutí nemá schopné lidi. Všehoschopné snad, ale s tím nemohou vládnout, zvláště pokud u každých voleb jim přes 4 miliony voličů hlas nedalo!
Hnutí disponuje 1.5 mil hlasů a to nestačilo již opakovaně u třech poslední voleb a to u nás ještě ročně odejde 120 000 dříve narozených,.kteři byli základnou hnití....
Nevidím to moc slavně pro poslance Andreje.
Petr Kopfer
@RASPUTIN
Hezký pokus uniknout navrch diskuse. Vidím, že si i sám dáváte like - to je skutečně velmi civilizované. Takže pro pořádek: ANO zalezlo do díry, protože nemá argumenty. Ani nemá jak vládnout, i kdyby náhodou vyhrálo volby. To jsou jen vlhké sny.
Ale ptal jsem se, jak to, že myslíte, že nemá cenu na jednání jít. Takže znovu opakuji otázku.
Pojďte, zkusíme kvíz:
A - "chceme aby naše názory byly slyšet"
B - "pojďte si o tom promluvit"
A - "kňů, vy nás stejně neposloucháte, nikam nejdeme"
Kdo je v tomto rozhovoru looser? Schválně ...
A soukromá poznámka. Nepoutejte se tolik k příštím volbám, mohlo by vám to způsobit velké trauma. A to nechceme - co bychom to pak dělali bez vašich commentů?
Hezký pokus uniknout navrch diskuse. Vidím, že si i sám dáváte like - to je skutečně velmi civilizované. Takže pro pořádek: ANO zalezlo do díry, protože nemá argumenty. Ani nemá jak vládnout, i kdyby náhodou vyhrálo volby. To jsou jen vlhké sny.
Ale ptal jsem se, jak to, že myslíte, že nemá cenu na jednání jít. Takže znovu opakuji otázku.
Pojďte, zkusíme kvíz:
A - "chceme aby naše názory byly slyšet"
B - "pojďte si o tom promluvit"
A - "kňů, vy nás stejně neposloucháte, nikam nejdeme"
Kdo je v tomto rozhovoru looser? Schválně ...
A soukromá poznámka. Nepoutejte se tolik k příštím volbám, mohlo by vám to způsobit velké trauma. A to nechceme - co bychom to pak dělali bez vašich commentů?
Petr Kopfer
@Richard Šebesta
Máte pravdu. On i jeho sekta ale Nemohli jinak, než zdrhnout. Odůvodnit svému poněkud jednoduššímu stádu, že nemají co navrhnout, by asi ještě šlo. Ale sebrat těm lidem nepřítele je prohra. S čím mám problém je skutečnost, že sekta ANO může ještě něco říkat, díky tomu, že amorální lůza ji stále volí - inu, za koblihu cokoliv.
Máte pravdu. On i jeho sekta ale Nemohli jinak, než zdrhnout. Odůvodnit svému poněkud jednoduššímu stádu, že nemají co navrhnout, by asi ještě šlo. Ale sebrat těm lidem nepřítele je prohra. S čím mám problém je skutečnost, že sekta ANO může ještě něco říkat, díky tomu, že amorální lůza ji stále volí - inu, za koblihu cokoliv.
Uživatel_5734171
@Papanikula
zjisti si fakta, dej si je pak do reality a pak tu piš moudra. Jinak jsi zase jen jelito...Přesně o tom totiž ta debata je. A přesně to ANO odmítá. Penze je jednoduchá trojčlenka. Odvody, věk dožití, výše penze. Když se něco z toho mění, musí se měnit i to druhé a třetí. Nebo se smířit s tím, že důchody budou dorovnávány z rozpočtu, i to je možnost. Ale pak se zase musí říct, na úkor čeho, případně se musí zvýšit daň. A ta procenta v zahraničí započítávají i soukromé pojištění, firemní bonusy atd. tedy přesně to, co Bureš se socany po nástupu k moci zrušili...)))
zjisti si fakta, dej si je pak do reality a pak tu piš moudra. Jinak jsi zase jen jelito...Přesně o tom totiž ta debata je. A přesně to ANO odmítá. Penze je jednoduchá trojčlenka. Odvody, věk dožití, výše penze. Když se něco z toho mění, musí se měnit i to druhé a třetí. Nebo se smířit s tím, že důchody budou dorovnávány z rozpočtu, i to je možnost. Ale pak se zase musí říct, na úkor čeho, případně se musí zvýšit daň. A ta procenta v zahraničí započítávají i soukromé pojištění, firemní bonusy atd. tedy přesně to, co Bureš se socany po nástupu k moci zrušili...)))
Uživatel_5559876
@Uživatel_5734171 A bohužel přesně tímto, se ANO začíná ohánět. Evidentně se pan předseda špatně vyspinkal a navíc mu rozvod tak nějak zatmívá rozum.
Jan Nowak
@Papanikula SPD je tak akorát expert na odvoz odpadků a lízání konečníku Russakům.
Pavel Nyklíček
Kaja a Alenka by se měli vzít
Trávi spolu velmi mnoho času,maji společně zajmy a šéfa a oba jsou úplné stejně vypatlaní.
Třeba by to zvedlo klesající preferencie , jako náplast na.odchod Monyké
Trávi spolu velmi mnoho času,maji společně zajmy a šéfa a oba jsou úplné stejně vypatlaní.
Třeba by to zvedlo klesající preferencie , jako náplast na.odchod Monyké
seng
@Hulin No More až Vám bude 80(jestli se dozijete) zkuste chodit do práce do vrátnice
Uživatel_5734171
@Petr Kopfer
a co mu jiného zbývá, když mu nikdo jiný nezatleská?...)))
a co mu jiného zbývá, když mu nikdo jiný nezatleská?...)))
Uživatel_5734171
@RASPUTIN
kuliferdo, můj svět funguje trochu jinak, než tvůj. Takže já v tom skutečném světě potkávám na stavbách téměř výhradně ukrajinské dělníky, v hotelích či lázeňských domech je spousta personálu z Ukrajiny atd. Tvůj svět dezoláta funguje jinak a já snad ani nechci znát podrobnosti...)))
kuliferdo, můj svět funguje trochu jinak, než tvůj. Takže já v tom skutečném světě potkávám na stavbách téměř výhradně ukrajinské dělníky, v hotelích či lázeňských domech je spousta personálu z Ukrajiny atd. Tvůj svět dezoláta funguje jinak a já snad ani nechci znát podrobnosti...)))
Petr Kopfer
@RASPUTIN
Technická poznámka
Rasputine, Rasputine, dávat si like na svoje vlastní posty sice jde, ale v civilizovaných kruzích se to považuje za dost ubohé
Technická poznámka
Rasputine, Rasputine, dávat si like na svoje vlastní posty sice jde, ale v civilizovaných kruzích se to považuje za dost ubohé
Uživatel_5734171
@RASPUTIN
tak se nezdržuj a vyraž na demonstraci... Tohle mě vždy pobaví, když nějaký osel napíše:"Mělo by se něco udělat"...)))
tak se nezdržuj a vyraž na demonstraci... Tohle mě vždy pobaví, když nějaký osel napíše:"Mělo by se něco udělat"...)))
Pavel Nyklíček
@PEtr Tobes
Hele víš,.že mi to taky zvedlo náladu 👍?
Já myslim,.že se slabším musi pomáhat .
Ekonomika Ruska je asi jedna dvacetina ekonomiky evropské unie a EU je cca stejný ekonomický potenciál jako Amerika.
Shrnuto podtrženo máme tu lehce probouzejiciho se obra ,.který.je tak 40 x silnější než Rusko a to pro dobrý výhled do budoucna stačí....alespoň mě.
Ať se daří.
Hele víš,.že mi to taky zvedlo náladu 👍?
Já myslim,.že se slabším musi pomáhat .
Ekonomika Ruska je asi jedna dvacetina ekonomiky evropské unie a EU je cca stejný ekonomický potenciál jako Amerika.
Shrnuto podtrženo máme tu lehce probouzejiciho se obra ,.který.je tak 40 x silnější než Rusko a to pro dobrý výhled do budoucna stačí....alespoň mě.
Ať se daří.
Miroslav Hraběta
@Papanikula Bureš je dement. Jako ty. Ňikty ňeotstúpim. To jsou ty jeho jazyky 😃😃 Ale chápu, opice jako ty je excited, když Bureš zvládne Merci, Danke, Thanks a Grazie. And that's all what that moron can say. C'est tout que ce crétin sait. È tutto ciò che quel imbecille sa. Já umím čtyři jazyky, vemeno! 😃😃
Pepa Zahrádka
@Papanikula Vy asi nevíte kdo vládl v roce 21 a kdo sestavoval v roce 21 rozpočet na 22, napovím bylo to ANO a největší dluh je dluh Andreje, ale vy jste jen jelítko, ketré jen lže nebo neví. Deficity, ketré mnavrhovali na roky další byly vždy o 50 až 100 mld vyšší než dnes, nekomnetujte věci, které jsou mimo Vaše mentální schopnosti
Papanikula
Kdyby mi někdo řekl, že se mnou sice bude o nějakém rozhodnutí diskutovat, ale protlačí to bez ohledu na jakýkoli jiný názor, tak také nebudu hrát divadlo, aby mohli vládní tvrdit, že se s opozicí jednalo.
Vždyť vláda se vůbec netají tím, že si prosadí původní verzi bez ohledu na cokoli.
Takže od opozice to není zbabělost, jen neochota dělat vládě Kašpárka. Dokud má vláda dohromady většinu, zcela očividně bude jednání předstírat a s opozicí vyběhne jako s horkým popelem.
Dříve se tomu říkalo "křivárna".
Vždyť vláda se vůbec netají tím, že si prosadí původní verzi bez ohledu na cokoli.
Takže od opozice to není zbabělost, jen neochota dělat vládě Kašpárka. Dokud má vláda dohromady většinu, zcela očividně bude jednání předstírat a s opozicí vyběhne jako s horkým popelem.
Dříve se tomu říkalo "křivárna".
seng
@Papanikula bohužel peníze darované UA nyní chybějí důchodcům a invalidum, jim se musela vzít i blbá tisícovka.
Uživatel_5734171
@Papanikula
kuliferdo, napiš, jak chceš zajistit podporu porodnosti... Budeš večer vypínat lidem elektřinu? Zakážeš antikoncepci? Budeš propichovat kondomy? Opravdu se směji těm nápadům, řešit důchodovou reformu tím, že se bude rodit víc dětí. A "řešení" má být stavba bytů, školek, škol... Takže my teď začneme stavět byty a školy, což je dejme tom u otázka deseti let (pokud vše půjde rychle). Pak mladé rodiny začnou překotně plodit děti, ty budou ekonomicky aktivní cca za 25 let. A píše se rok 2060. A tohle má být ten recept...))) Jinými slovy, voliči ANO jsou opravdu tupí, jak tágo...
kuliferdo, napiš, jak chceš zajistit podporu porodnosti... Budeš večer vypínat lidem elektřinu? Zakážeš antikoncepci? Budeš propichovat kondomy? Opravdu se směji těm nápadům, řešit důchodovou reformu tím, že se bude rodit víc dětí. A "řešení" má být stavba bytů, školek, škol... Takže my teď začneme stavět byty a školy, což je dejme tom u otázka deseti let (pokud vše půjde rychle). Pak mladé rodiny začnou překotně plodit děti, ty budou ekonomicky aktivní cca za 25 let. A píše se rok 2060. A tohle má být ten recept...))) Jinými slovy, voliči ANO jsou opravdu tupí, jak tágo...
Uživatel_5734171
@Pavel Nyklíček
ANO se dostalo za svůj zenit a teď už půjde jen dolů. A až zmizí jednou Bureš, rozpadne se tlupa v řádu měsíců, protože ti zbylí sirotci se tak servou o moc. Tam je naprosto nesourodá společnost lidí, které spojuje jen naprostá oddanost vůdci a touha se přiživit. Lidé, co měli nějaké ideály, dávno z hnutí odešli nebo byli vyhozeni. A voliče nezajímá nějaký Nacher, Vildumetzová, Peštová nebo Bžoch, oni tyhle panáky ani neznají, volič chce jen svého Andreje. A toho teď čekají chmurné časy. Rozpad rodiny s ním zamává v několika rovinách. Bavíme se o desítkách miliard, které bude muset vyvařit, Monike byla bílý kůň, na který kvůli střetu zájmů a kvůli daním a dotacím napsal spoustu majetku. Navíc toho spoustu ví, on s ní opravdu nemůže "bojovat". Ale větší problém ho čeká z marketingového hlediska. Člověk v jeho postavení si nemůže dovolit být směšný a teď se mu bude chechtat kdejaký pišišvor. On si nemůže dovolit skončit jako Paroubek a přesně k tomu má nakročeno... Osobně si myslím, že se brzy dočkáme toho, že se ta krysa stáhne z veřejného života. Já si nedokáži představit, že dál pojede kontaktní kampaň, přičemž na ty mítinky přijdou vtipálci s velkým parožím v kostýmu zahradníka...)))
ANO se dostalo za svůj zenit a teď už půjde jen dolů. A až zmizí jednou Bureš, rozpadne se tlupa v řádu měsíců, protože ti zbylí sirotci se tak servou o moc. Tam je naprosto nesourodá společnost lidí, které spojuje jen naprostá oddanost vůdci a touha se přiživit. Lidé, co měli nějaké ideály, dávno z hnutí odešli nebo byli vyhozeni. A voliče nezajímá nějaký Nacher, Vildumetzová, Peštová nebo Bžoch, oni tyhle panáky ani neznají, volič chce jen svého Andreje. A toho teď čekají chmurné časy. Rozpad rodiny s ním zamává v několika rovinách. Bavíme se o desítkách miliard, které bude muset vyvařit, Monike byla bílý kůň, na který kvůli střetu zájmů a kvůli daním a dotacím napsal spoustu majetku. Navíc toho spoustu ví, on s ní opravdu nemůže "bojovat". Ale větší problém ho čeká z marketingového hlediska. Člověk v jeho postavení si nemůže dovolit být směšný a teď se mu bude chechtat kdejaký pišišvor. On si nemůže dovolit skončit jako Paroubek a přesně k tomu má nakročeno... Osobně si myslím, že se brzy dočkáme toho, že se ta krysa stáhne z veřejného života. Já si nedokáži představit, že dál pojede kontaktní kampaň, přičemž na ty mítinky přijdou vtipálci s velkým parožím v kostýmu zahradníka...)))
Uživatel_5734171
Děsí mě to, že si značná část voličů neuvědomuje, jak velký je to problém. Ostatně zde je v diskuzi pár takových myslitelů, co se radují z toho, že se to dál nebude řešit.
Před závorku vytýkám, že průšvih je to, že se to neřešilo dávno. Před dvaceti, třiceti lety. Příčina pořád stejná, ta řešení budou VŽDY nepopulární. Ale s postupujícím časem budou extrémně nepopulární, přesně proto, že se to neřešilo před těmi dvaceti lety.
Scénářů je několik. Buď zvýšit platby do systému, nebo do systému dávat peníze z rozpočtu, nebo snížit důchody, nebo zkrátit dobu výplaty. Bureš všechno tohle odmítá, protože to jsou značně nepopulární kroky. Komické je, že základem jeho voličstva jsou lidé, kterých se nedotkne nic z výše jmenovaného. Současní důchodci nepřijdou ani o korunu, nebudou muset zpátky do rachoty. Přesto jsou nejzuřivějšími odpůrci reforem.
A ještě komičtější jsou návrhy řešení, které ANO předkládá. Respektive nepředkládá, neměli ani tu odvahu to dát na papír a jen o tom mluví. Systém prý zachrání jejich vláda, která zvýší porodnost a zajistí hospodářský růst. To je opravdu geniální. Jen zapomínají říct, jak tu porodnost zvýší. Protože jejich recept "prorodinné" politiky bude stát další stovky miliard. Prorodinná politika jsou stavby bytů pro mladé, dotace hypoték, stavby školek, škol, masivní sociální dávky (porodné, rodičovský příspěvek, přídavky na děti atd.). A to vše s nejistým účinkem a ekonomickým přínosem za 25 let. A podobně směšný je i recept, že zajistí hospodářský růst... Ekonomické krize se skutečně neřídí příkazy z průhonické sokolovny...
P.S. A jen pod čarou. Opravdu funkčním částečným řešením důchodového problému je řízená migrace, kterou ANO torpéduje a z její kritiky si udělalo vlajkovou marketingovou loď. Když k nám přijde ukrajinská zdravotní sestra, která ihned nastoupí do práce, odvádí ihned peníze do systému a erár nemusel vynaložit žádné náklady na její "přípravu", je pro systém přínosem...
Před závorku vytýkám, že průšvih je to, že se to neřešilo dávno. Před dvaceti, třiceti lety. Příčina pořád stejná, ta řešení budou VŽDY nepopulární. Ale s postupujícím časem budou extrémně nepopulární, přesně proto, že se to neřešilo před těmi dvaceti lety.
Scénářů je několik. Buď zvýšit platby do systému, nebo do systému dávat peníze z rozpočtu, nebo snížit důchody, nebo zkrátit dobu výplaty. Bureš všechno tohle odmítá, protože to jsou značně nepopulární kroky. Komické je, že základem jeho voličstva jsou lidé, kterých se nedotkne nic z výše jmenovaného. Současní důchodci nepřijdou ani o korunu, nebudou muset zpátky do rachoty. Přesto jsou nejzuřivějšími odpůrci reforem.
A ještě komičtější jsou návrhy řešení, které ANO předkládá. Respektive nepředkládá, neměli ani tu odvahu to dát na papír a jen o tom mluví. Systém prý zachrání jejich vláda, která zvýší porodnost a zajistí hospodářský růst. To je opravdu geniální. Jen zapomínají říct, jak tu porodnost zvýší. Protože jejich recept "prorodinné" politiky bude stát další stovky miliard. Prorodinná politika jsou stavby bytů pro mladé, dotace hypoték, stavby školek, škol, masivní sociální dávky (porodné, rodičovský příspěvek, přídavky na děti atd.). A to vše s nejistým účinkem a ekonomickým přínosem za 25 let. A podobně směšný je i recept, že zajistí hospodářský růst... Ekonomické krize se skutečně neřídí příkazy z průhonické sokolovny...
P.S. A jen pod čarou. Opravdu funkčním částečným řešením důchodového problému je řízená migrace, kterou ANO torpéduje a z její kritiky si udělalo vlajkovou marketingovou loď. Když k nám přijde ukrajinská zdravotní sestra, která ihned nastoupí do práce, odvádí ihned peníze do systému a erár nemusel vynaložit žádné náklady na její "přípravu", je pro systém přínosem...
PEtr Tobes
russak dostane na zadek, je to jen otazka casu, ekonomicky mu to totiz nemuze vychazet, to jsou prosta fakta...a to je podstatne, hniti ANO at se jde zahrabat, jsou to sraci a sluhove dotacniho podvodnika agenta Burese...ale vseho do casu!!
Pavel Nyklíček
@seng
Babiš tvrdí, že i když vládní návrh důchodové reformy nezná , tak ví, že ho zruší.....
Cítím v tom trochu hlouposti.
Něco jako když dr.Kubek v televizi prohlásil, že čínskou medicínu nezná ale ví, že je špatná.....
Pak v zákulisí vidíme, že ji využíval, když ta západní , alternativní mu nefungovala.
Babiš tvrdí, že i když vládní návrh důchodové reformy nezná , tak ví, že ho zruší.....
Cítím v tom trochu hlouposti.
Něco jako když dr.Kubek v televizi prohlásil, že čínskou medicínu nezná ale ví, že je špatná.....
Pak v zákulisí vidíme, že ji využíval, když ta západní , alternativní mu nefungovala.
Uživatel_5236112
@seng Zkuste se jako občan aktivně zapojit do veřejné a politické činnosti, abyste nemusel kvílet na diskusích, naopak abyste přispěl k vyřešení současných problémů. Kritický pohled máte, ale uplatňujete ho jen na nemilovanou vládu a zapomněl jste, že reformu měla jako prioritu vláda ANO, která ovšem musela handlovat s KSČ, kterou přizvala jako šedou eminenci do vlády. To vám nevadilo?? Za 8 let slibů a lží se nestalo nic. I nedokonalý zákon je zákon a vodítko, v budoucnosti je vždy možné obrušovat nedostatky. Obdivuju odvahu vlády, že problém řeší i přes neuvěřitelnou sprostotu opozice, která úplně ustoupila od jednání demokratického stylu. ANO nejvíce křičelo, že je vláda nebere k jednání "napříč spektrem", teď, když je potřeba a jsou zváni, tak jednání torpeduje. Demokracie=diskuse (TGM).
Jen zdvořilý dotaz: čí loutkou byl bývalý president MZ?
Jen zdvořilý dotaz: čí loutkou byl bývalý president MZ?
Pavel Nyklíček
@Uživatel_5551733
Babiš mél možnost 8 let vytvořit důchodovou reformu. Neudělal to.
Nyní odmítá o tom i jednat a opět na dotaz, zda něco má připraveného odpověděl, že až bude opět vládnout, tak to vše zařídí....já moudré.
To je prohlášení ala fouká vítr, ale jsme v situaci,.kde nedávno tu byli ještě 4 pracující co podporovali 1 důchodce a nyní se blížíme k číslu 2 pracující budou živit dva důchodce.👌
Něco se musí udělat, jinak bude hůř.
Babiš mél možnost 8 let vytvořit důchodovou reformu. Neudělal to.
Nyní odmítá o tom i jednat a opět na dotaz, zda něco má připraveného odpověděl, že až bude opět vládnout, tak to vše zařídí....já moudré.
To je prohlášení ala fouká vítr, ale jsme v situaci,.kde nedávno tu byli ještě 4 pracující co podporovali 1 důchodce a nyní se blížíme k číslu 2 pracující budou živit dva důchodce.👌
Něco se musí udělat, jinak bude hůř.
Petr Kopfer
@RASPUTIN
Pojďte, zkusíme kvíz:
A - "chceme aby naše názory byly slyšet"
B - "pojďte si o tom promluvit"
A - "kňů, vy nás stejně neposloucháte, nikam nejdeme"
Kdo je v tomto rozhovoru looser? Schválně ...
A soukromá poznámka. Nepoutejte se tolik k příštím volbám, mohlo by vám to způsobit velké trauma. A to nechceme - co bychom to pak dělali bez vašich commentů?
Pojďte, zkusíme kvíz:
A - "chceme aby naše názory byly slyšet"
B - "pojďte si o tom promluvit"
A - "kňů, vy nás stejně neposloucháte, nikam nejdeme"
Kdo je v tomto rozhovoru looser? Schválně ...
A soukromá poznámka. Nepoutejte se tolik k příštím volbám, mohlo by vám to způsobit velké trauma. A to nechceme - co bychom to pak dělali bez vašich commentů?
Miroslav Hraběta
Tak Bureše opustila Motyka. Taky byl smutnej a nic by se mi nechtělo. Teď se na Bureše vrhne Šillerka a to bude jak lavina z Elbrusu. Taky IQ 0, ale těžká jako sviň. Jen ty jeho rachitické haxny budou z pod ní čouhat 😃😃
Mirek Ohmálek
@Michal Kelner přesně tak, problém není Babiš, ten dřív nebo později stejně skončí (a teď to vypadá, že spíš dřív) 👎 problém jsou všichni ti co ho volí a ty si svého vůdce-zachránce-psychopata vždycky někde najdou 😝
Uživatel_5483260
Slepenec nic neumí,jen kalí vodu. ANO melo duchodovy ucet v prebytku. A takovou hovadinu jako nakup F35 by neudelalo.
Nechme v tom vladu neumetelu vymachat!
Nechme v tom vladu neumetelu vymachat!
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Chyba lávky. Nikdo to pohnuti nic neřikal.
Hnuti pouze odposlouchávali za dveřmi,. když ODS mělo jednání pouze pro členy ODS.
Nikdo nic hnutí nesděloval a tudíž by s hnutím jednali, jenže guru rozhodl, protože parohy tlačí.
Chyba lávky. Nikdo to pohnuti nic neřikal.
Hnuti pouze odposlouchávali za dveřmi,. když ODS mělo jednání pouze pro členy ODS.
Nikdo nic hnutí nesděloval a tudíž by s hnutím jednali, jenže guru rozhodl, protože parohy tlačí.
Uživatel_237602
O tom, jestli to byl plivanec rozhodnou sami voliči ANO a ne zbožné přání jakéhosi pětikolkaře. ☺
Uživatel_5734171
@Pavel Nyklíček
otázka roku zní, nakolik ho odchod Monike vyjde. Můžeme se bavit o desítkách miliard a on ty peníze prostě a jednoduše nemá. Má je v majetku. Plus má bratru 40 mld úvěrů. Bude muset možná některé firmy prodat, některé rozdělit. A vzhledem k jeho povaze to bude pro něho "ponížení" a navíc se bude muset dívat, jak si ty prachy užívá nějaký ten zahradník. Tohle bude Bureše užírat nejvíc... Plus se ho na každé tiskovce bude bulvár ptát, kdy bude rozvod, zda dojde k nějakému smíru atd. Já na místě jeho konkurence bych do toho ohýnku usilovně foukal a oblepil bych zemi bilboardy s velkým parožím... Jen velké parohy a k tomu nápis Už je líp... Ano, je to dětinské, ale zabere to...
otázka roku zní, nakolik ho odchod Monike vyjde. Můžeme se bavit o desítkách miliard a on ty peníze prostě a jednoduše nemá. Má je v majetku. Plus má bratru 40 mld úvěrů. Bude muset možná některé firmy prodat, některé rozdělit. A vzhledem k jeho povaze to bude pro něho "ponížení" a navíc se bude muset dívat, jak si ty prachy užívá nějaký ten zahradník. Tohle bude Bureše užírat nejvíc... Plus se ho na každé tiskovce bude bulvár ptát, kdy bude rozvod, zda dojde k nějakému smíru atd. Já na místě jeho konkurence bych do toho ohýnku usilovně foukal a oblepil bych zemi bilboardy s velkým parožím... Jen velké parohy a k tomu nápis Už je líp... Ano, je to dětinské, ale zabere to...
Papanikula
Důchodový účet je ve schodku 70 miliard Kč
Vláda Petra Fialy darovala Ukrajině Cca 80 miliard Kč a to tajně u veřejných peněz , kdy neinformovala ani poslance České republiky .
Tak doufejme , ze po volbách se nová vláda bude ptát a eventuálně podá žaloby
Vláda Petra Fialy darovala Ukrajině Cca 80 miliard Kč a to tajně u veřejných peněz , kdy neinformovala ani poslance České republiky .
Tak doufejme , ze po volbách se nová vláda bude ptát a eventuálně podá žaloby
Uživatel_5734171
@Papanikula
tukani jako ty věří tomu, že peníze vzniknou tak, že se natisknou... Pochopitelně, že ukrajinský (bulharský, mongolský či kazašský) pracovník, který u nás pracuje legálně, PŘINÁŠÍ peníze do systému a žádné nečerpal. Nemuseli jsme platit jeho dětství, jeho vzdělání atd. Ty prvotní náklady platily jejich rodné země... Ale já vím, Čechy Čechům, nic než národ...)))
tukani jako ty věří tomu, že peníze vzniknou tak, že se natisknou... Pochopitelně, že ukrajinský (bulharský, mongolský či kazašský) pracovník, který u nás pracuje legálně, PŘINÁŠÍ peníze do systému a žádné nečerpal. Nemuseli jsme platit jeho dětství, jeho vzdělání atd. Ty prvotní náklady platily jejich rodné země... Ale já vím, Čechy Čechům, nic než národ...)))
PEtr Tobes
@Papanikula to je russka propaganda a lez, samozrejme, ze russko porazit lze, chce to jen chtit, ekonimicky na to mame uplne v pohode, jen se musime probudit a uz se to snad deje...ani putlerovo russko neni uplne bezedne a jednou jim dojde, jen to bude jeste chvili trvat, ale stane se to
Uživatel_5734171
@RASPUTIN
pokud se probudíme a pod okny "náši", bude zapotřebí bojovat. A začít by se mělo tím, že začneme likvidovat kolaboranty...
pokud se probudíme a pod okny "náši", bude zapotřebí bojovat. A začít by se mělo tím, že začneme likvidovat kolaboranty...
PEtr Tobes
@seng nemame se zas tak spatne, jenze jsme si zvykli na pohodlny blahobyt a zpohodlneli. pokud nedaleko nas zuri valka, nejvetsi od druhe svetove, a agresor nepokryte dava najevo, ze ji smeruje i proti nam, tak neni co resit, bezpecnost je na prvnim miste a musi byt, vse ostatni je az v druhe rade, nekdo tohle nechce pochopit, protoze je to nepohodlne, nekdo otevrene podporuje agresora a naseho nepritele, ale je to tak. situace se navic bude zlepsovat, jen to nejde hned, kdyby russak ukoncil nesmyslnou agresi, tak to bude samozrejme rychlejsi, ale s tim se zatim pocitat neda, jsou to barbari a na to taky dojedou
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Chyba byla, že poslanec Andrej odmítl vyjednávat.
Krásné pořekadlo, které má v sobě moudrost let říká:
Přátelé mějme na blízku a nepřátele ještě blíž....
Chápu, že pan poslanec je už starý a musel opět na hospitalizaci do nemocnice a utekla u žena, ale on zastupuje české voliče a ti mohou být rozladěni, bo důchodová reforma se týká každého a za 8 let vlády s panem poslancem jsme žádný návrh neviděli....
Nepředložil ho ani nyní..... a to je zlé. On důchod sledovat nemusí ale 2,7 milionů lidí ho sleduje!
Chyba byla, že poslanec Andrej odmítl vyjednávat.
Krásné pořekadlo, které má v sobě moudrost let říká:
Přátelé mějme na blízku a nepřátele ještě blíž....
Chápu, že pan poslanec je už starý a musel opět na hospitalizaci do nemocnice a utekla u žena, ale on zastupuje české voliče a ti mohou být rozladěni, bo důchodová reforma se týká každého a za 8 let vlády s panem poslancem jsme žádný návrh neviděli....
Nepředložil ho ani nyní..... a to je zlé. On důchod sledovat nemusí ale 2,7 milionů lidí ho sleduje!
Pavel Nyklíček
@Richard Šeboesta
Tato válka nemá vojenské, ⁸ale ekonomické řešení.
Z pohledu ekonomiky je EU a USA ekonomický cca 40 x silnější, tudíž stačí vydržet, protože na válce.je krásné,že právě po ní přichází mír a mír si musíme zasloužit, abychom si ho vážili.
Rusák se ponaučí jedině tehdy až se ekonomický vyčerpá a.kdo to sleduje ví, že jen prodávat naftu a u toho léta válčit nejde donekonečna.
Važme si tohoto stavu a přehodnoťme situaci. Rusko nikdy nebylo a nebude mirumilovný stát. Minulost to ukázala a UA opravdu bojuje za nás. My jim dáme jen prostředky.
Tato válka nemá vojenské, ⁸ale ekonomické řešení.
Z pohledu ekonomiky je EU a USA ekonomický cca 40 x silnější, tudíž stačí vydržet, protože na válce.je krásné,že právě po ní přichází mír a mír si musíme zasloužit, abychom si ho vážili.
Rusák se ponaučí jedině tehdy až se ekonomický vyčerpá a.kdo to sleduje ví, že jen prodávat naftu a u toho léta válčit nejde donekonečna.
Važme si tohoto stavu a přehodnoťme situaci. Rusko nikdy nebylo a nebude mirumilovný stát. Minulost to ukázala a UA opravdu bojuje za nás. My jim dáme jen prostředky.
Richard Šebesta
@Papanikula Ale čeština mu nějak nejde tomu A.B. tedy agentu Burešovi.
Pepa Zahrádka
@Papanikula Vy i věříte, že pokud bychom nekoupili F35 a zrušili parlament, tak by důchody byly 100 tis měsíčně.
Uživatel_237602
@Hulin No More Sledujte inzeráty dál, třeba někde hledají osla! Určitě byste uspěl.
Pavel Nyklíček
@RASPUTIN
A co skočit z okna. To je moderní, výrazně a sledované.
A co skočit z okna. To je moderní, výrazně a sledované.
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Uff. Čtu správně? Máte přehled kolik kupříkladu už vláda na zbrojnich dodávkách vydělala?
To jsou bohužel ty narativy co šíří někdo kdo nerad hledá informace.... 🫤
Uff. Čtu správně? Máte přehled kolik kupříkladu už vláda na zbrojnich dodávkách vydělala?
To jsou bohužel ty narativy co šíří někdo kdo nerad hledá informace.... 🫤
Jana Murasova
Voliči říkají že udělali správně, výroky které tomu předcházely jako že , stejně to schvalime i přes nesouhlas opozice to je odpovídající reakce ANO, nakonec přijde třeba oblíbená fráze PP i když to není ok s ústavou podepsal jsem to ,takže vládní komedie
Papanikula
Zdroje jsou , když se našli miliardy na UKR musí se najít i na důchody .
Řešením je i podpora porodnosti a pilíř , který bude garantovat stát , to dřív nebylo
Řešením je i podpora porodnosti a pilíř , který bude garantovat stát , to dřív nebylo
Pavel Nyklíček
@Uživatel_5734171
Ukrajinský pracovník nám opravdu přináší peníze do systému a paradoxně tento systém nebude živit jejich prarodiče co žijí na UA.
Za mě je to výhodné stejně.jako peníze co do státní kasy přináší zbrojení našich zbrojovek, co jedou nadoraz.
Rusák se neumravni nikdy a historie to ukazuje, takže na násilí musí být použito zas jen násilí ...
Ukrajinský pracovník nám opravdu přináší peníze do systému a paradoxně tento systém nebude živit jejich prarodiče co žijí na UA.
Za mě je to výhodné stejně.jako peníze co do státní kasy přináší zbrojení našich zbrojovek, co jedou nadoraz.
Rusák se neumravni nikdy a historie to ukazuje, takže na násilí musí být použito zas jen násilí ...
Pavel Nyklíček
@seng
Jednoduché počty.
Ještě nedavno tu 4 zaměstnanci odvaděli daně na jednoho důchodce.
Přichází doba,.kdy pouze 2 zaměstnanci budou živit z daní opět jednoho důchodce.....
Není to málo Antone Pavloviči?
Jednoduché počty.
Ještě nedavno tu 4 zaměstnanci odvaděli daně na jednoho důchodce.
Přichází doba,.kdy pouze 2 zaměstnanci budou živit z daní opět jednoho důchodce.....
Není to málo Antone Pavloviči?
Papanikula
@Uživatel_5734171
Bohužel potkávám ukrajinské mladíky v premiovych autech mercedes , audi , Lambo, BMW etc , s SPZ AO ze zapadni Ukrajiny, tam není fronta .
Jinak ano mám i stavební dělníky z UKR a ti tu jsou už 15 let a jsem s nimi spokojen
Bohužel potkávám ukrajinské mladíky v premiovych autech mercedes , audi , Lambo, BMW etc , s SPZ AO ze zapadni Ukrajiny, tam není fronta .
Jinak ano mám i stavební dělníky z UKR a ti tu jsou už 15 let a jsem s nimi spokojen
Papanikula
Můžete nám říci kde vzala vláda Petra Fialy 80 miliard korun českých pro Ukrajinu jako dar , když nemá jak sama tvrdí na školství Cca 800 milionu ?
PEtr Tobes
@Pavel Nyklíček jo me taky, je to fakt dulezite, nechat ukrajinu putlerovi napospas by se nam krute vymstilo, to je jasna vec a historie to bohuzel ukazuje
Papanikula
@seng
V jiných zemích nedávají Ukrajině 80 miliard korun .
Naše platby Ukrajině jsou na hlavu obyvatele nejvyšší na celém světě !!
A nezohledňují možnosti rozpočtu české republiky
V jiných zemích nedávají Ukrajině 80 miliard korun .
Naše platby Ukrajině jsou na hlavu obyvatele nejvyšší na celém světě !!
A nezohledňují možnosti rozpočtu české republiky
Petr Kopfer
@Papanikula
Chybí mi tu Pávek ...
Jak můžeme reagovat když tu není Pávek?
Chybí mi tu Pávek ...
Jak můžeme reagovat když tu není Pávek?
Jiří Honzírek
@RASPUTIN
Když jste Rasputin, tak Vás to vůbec nemusí zajímat, protože už více než sto let hnijete pohřbení v matičce Rusy.
Když jste Rasputin, tak Vás to vůbec nemusí zajímat, protože už více než sto let hnijete pohřbení v matičce Rusy.
Pepa Zahrádka
@Papanikula A to Vám nikdo neřekl, že správcem státní kasy je ministr financí. Jo Vy vlastně se slzou v oku vzpomínáte jak mikromanažer vždy s Šilerkou peníze našel, ale takhle to opravdu není.
Uživatel_237602
@Pavel Nyklíček Jednání o důchodech opustí opozice na kterou se plive od rána do večera a navíc si stejně prohlasují co budou chtít, jak se neopoměli pochlubit.
Jako jednají s lékaři, učiteli i odboráři. Nechají je vykecat a toť vše.
Jak má TOHLE změnit můj názor? Musíme akorát umřít. A ne měnit názor.☺
Jako jednají s lékaři, učiteli i odboráři. Nechají je vykecat a toť vše.
Jak má TOHLE změnit můj názor? Musíme akorát umřít. A ne měnit názor.☺
Uživatel_237602
@Pavel Nyklíček Vláda nevydělala dost, státní dluh za rok 2023 narostl víc, než za rok covidový za populistů. Navzdory ozdravým balíčkům.
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh
Tam jsou odkazy a funguje to.
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh
Tam jsou odkazy a funguje to.
Papanikula
@Pavel Nyklíček
Nemáte pravdu hrad si upravil zápis k obrazu svému no co čekat od komunistického lampasaka na hradě s křivkou páteří a charakterem .
Dnes bylo potvrzeno v pořadu Prima Cnn News
Nemáte pravdu hrad si upravil zápis k obrazu svému no co čekat od komunistického lampasaka na hradě s křivkou páteří a charakterem .
Dnes bylo potvrzeno v pořadu Prima Cnn News
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Ze schůze je záznam. Dá se to dohledat.
Záznam byl i z hradu, kde se 15 přítomných shodli na nutnosti prodloužení odchodu do důchodu a ejhle, Andy se vratil z dovolené a bylo vše jinak a I zapis z hradu se zpochybnil....
Výsledkem je vrtoch starého muzúe, který po 30 letech se vrátil domů a byl tam sám....karma.
To vám moc nepřidá, ale v 70 letech už je to konečná.
Ze schůze je záznam. Dá se to dohledat.
Záznam byl i z hradu, kde se 15 přítomných shodli na nutnosti prodloužení odchodu do důchodu a ejhle, Andy se vratil z dovolené a bylo vše jinak a I zapis z hradu se zpochybnil....
Výsledkem je vrtoch starého muzúe, který po 30 letech se vrátil domů a byl tam sám....karma.
To vám moc nepřidá, ale v 70 letech už je to konečná.
Pavel Nyklíček
@Uživatel_237602
Dříve narození voliči nyní berou odchod manželky jako chybu a špatnou věc.
Byli vychováni v jiném gardu a v jiné době,.kde manželství bylo základ státu.
Jejich náhled na samostatného poslance Babiše tudíž musí doznat změny a jistě mu to body nepřidá...
Dříve narození voliči nyní berou odchod manželky jako chybu a špatnou věc.
Byli vychováni v jiném gardu a v jiné době,.kde manželství bylo základ státu.
Jejich náhled na samostatného poslance Babiše tudíž musí doznat změny a jistě mu to body nepřidá...
Papanikula
@Pavel Nyklíček
Tak OK
Výdaje státu na UKR . 80- 90 miliard Kč
Tak nám sdělte ty příjmy ………které nám Ukrajina platí
Tak OK
Výdaje státu na UKR . 80- 90 miliard Kč
Tak nám sdělte ty příjmy ………které nám Ukrajina platí
Papanikula
@Pavel Nyklíček jste normální kolik vláda vydělala ?
Stejne to platíme Ukr daňoví poplatníci
Stejne to platíme Ukr daňoví poplatníci
Uživatel_237602
@Uživatel_237602
Ten odkaz asi nefunguje, zkusím to ještě jednou.
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh/#:~:text=Aktuální%20Státní%20dluh%20Státní%20dluh%20vzrostl%2C%20podobně%20jako,dluží%20každý%20Čech%20více%20než%20čtvrt%20milionu%20korun.
Ten odkaz asi nefunguje, zkusím to ještě jednou.
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh/#:~:text=Aktuální%20Státní%20dluh%20Státní%20dluh%20vzrostl%2C%20podobně%20jako,dluží%20každý%20Čech%20více%20než%20čtvrt%20milionu%20korun.
Uživatel_237602
@Pavel Nyklíček Kde ty výdělki jsou?
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh/#:~:text=Aktu%C3%A1ln%C3%AD%20St%C3%A1tn%C3%AD%20dluh%20St%C3%A1tn%C3%AD%20dluh%20vzrostl%2C%20podobn%C4%9B%20jako,dlu%C5%BE%C3%AD%20ka%C5%BEd%C3%BD%20%C4%8Cech%20v%C3%ADce%20ne%C5%BE%20%C4%8Dtvrt%20milionu%20korun.
https://investici.cz/ekonomika-finance/statni-dluh/#:~:text=Aktu%C3%A1ln%C3%AD%20St%C3%A1tn%C3%AD%20dluh%20St%C3%A1tn%C3%AD%20dluh%20vzrostl%2C%20podobn%C4%9B%20jako,dlu%C5%BE%C3%AD%20ka%C5%BEd%C3%BD%20%C4%8Cech%20v%C3%ADce%20ne%C5%BE%20%C4%8Dtvrt%20milionu%20korun.
Egeran
@Richard Šebesta
Jestli je rady někdo primitiv tak jseš to ty.
Ukrajinci nás brání před rudou hordou abys ty nemusel mít strach o svůj život.
Pokud padnou můžeš se začít učit střílet že samopalu.....
Jestli je rady někdo primitiv tak jseš to ty.
Ukrajinci nás brání před rudou hordou abys ty nemusel mít strach o svůj život.
Pokud padnou můžeš se začít učit střílet že samopalu.....
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Škoda, že to tenkrát celých 8.let nikdo neřekl Babišovi,.když chaot vládl.
To by teď bylo líp....🤣
Škoda, že to tenkrát celých 8.let nikdo neřekl Babišovi,.když chaot vládl.
To by teď bylo líp....🤣
Pavel Nyklíček
@RASPUTIN
Na každé válce.je pozitivní to, že po ní přijde mír a ten si musí zkažené lidstvo zasloužit.
Putin tu funguje jako užitečný idiot, jen to bude ještě chvíli trvat.
Ekonomika USA a ekonomika unie je cca 40 x silnější, což vede k zamyšlení a vzpomínám jak Japonsko v Perl Harboru probudilo obra.
Na každé válce.je pozitivní to, že po ní přijde mír a ten si musí zkažené lidstvo zasloužit.
Putin tu funguje jako užitečný idiot, jen to bude ještě chvíli trvat.
Ekonomika USA a ekonomika unie je cca 40 x silnější, což vede k zamyšlení a vzpomínám jak Japonsko v Perl Harboru probudilo obra.
Pavel Nyklíček
@Papanikula
To bude vlastně paradox, když nova vláda se bude ptát sama sebe 👌🤣
To bude vlastně paradox, když nova vláda se bude ptát sama sebe 👌🤣
Pavel Nyklíček
@Hulin No More
Pracuji s důchodci denně. Je to moje nejčastější klientela.
Pokud to shrnu, tak věta : nikdy jsme se neměli tak dobře" vystihuje stav věci.
Pracuji s důchodci denně. Je to moje nejčastější klientela.
Pokud to shrnu, tak věta : nikdy jsme se neměli tak dobře" vystihuje stav věci.
PEtr Tobes
@Pavel Nyklíček kdy byl hospitalizovan? jako jednohznacne by mel jit ten podvodnik a lhar do pr....
Papanikula
@Pavel Nyklíček
Ukrajině zaplatila tato vláda 80 miliard Kč na úkor Českých občanů SR je v minusu a tenhle stát nemá peníze jak říká Fiala
Ukrajině zaplatila tato vláda 80 miliard Kč na úkor Českých občanů SR je v minusu a tenhle stát nemá peníze jak říká Fiala
Pavel Nyklíček
@Uživatel_5734171
Věk a zdravotní problémy u Andyho jsou také zdrojem odchodu.
Před pár dny byl opětovně hospitalizován.
Žít na pumpě,.jist její dobroty a datlovat na Tiktoku by i vola porazilo, natož Babiše.
Bude mít teď perný, velmi perný rok.
Řídit 200 firem, politickou firmu, soudy, advokáti, úvěry u 35 bank s dluhem 50 mld a ještě být doma sám, no....?
Tak to je ta karma a Andy ji má opravdu zdarma.
Preferéncie sů v poklesu a nevidím žádná pozitiva.
Pozitivní je, že mě to tak trošku jako správného čecháčka baví....
Nic víc nepotěší,.než neštěstí druhého 👌
Věk a zdravotní problémy u Andyho jsou také zdrojem odchodu.
Před pár dny byl opětovně hospitalizován.
Žít na pumpě,.jist její dobroty a datlovat na Tiktoku by i vola porazilo, natož Babiše.
Bude mít teď perný, velmi perný rok.
Řídit 200 firem, politickou firmu, soudy, advokáti, úvěry u 35 bank s dluhem 50 mld a ještě být doma sám, no....?
Tak to je ta karma a Andy ji má opravdu zdarma.
Preferéncie sů v poklesu a nevidím žádná pozitiva.
Pozitivní je, že mě to tak trošku jako správného čecháčka baví....
Nic víc nepotěší,.než neštěstí druhého 👌
Papanikula
@PEtr Tobes
Rusko porazit nejde zvláště není jeho hranic a protože ma podporu obyvatel na východě
Rusko porazit nejde zvláště není jeho hranic a protože ma podporu obyvatel na východě
PEtr Tobes
@RASPUTIN haha, tak urcite...myslim, ze ted hniti ANO nabere jasnou trajektorii...a vlada naopak bude pomalu ale jiste posilovat, russke vrazedne hordy zacnou dostavat zase na zadek a vse se bude v dobre obracet...nerikej ze to tak nevidis...aha, ty vlastne podporujes putlera, tak asi nic...hahahaha
seng
@PEtr Tobes já ruskou agresi neobhajuji. Jen si mužem dovolit na co mame. Když nemáme na důchody,tak nemůžeme posílat desítky miliard s naším obřím dluhem. Kdo pomohl nám v 68 nebo 38,kdy nás západ hodil přes palubu a museli jsme obětovat Sudety a současný agresor nás v 45 osvobodil. To je paradox co?
Pavel Nyklíček
To "naše pohnutí nám nějak začíná.blbnout.
Kdo to sleduje musí tušit, že pohnuti nemá lidi.... schopné jistě ne.
Všehschopné snad, ale to nám neprospivá.
Kupříkladu teď Dostálová kandiduje do europarlamentu a neumí anglicky....tlumočník bude dělat co bude v jeho silách. Alča by mohla vyprávět.
V pohnutí dochází k nahnutí, uhnutí jinam a zahnutí s kýmkoli.
Bylo by potřeba přehnut hnutí přes koleno a stáhnutí ze scény politické.
Kdo to sleduje musí tušit, že pohnuti nemá lidi.... schopné jistě ne.
Všehschopné snad, ale to nám neprospivá.
Kupříkladu teď Dostálová kandiduje do europarlamentu a neumí anglicky....tlumočník bude dělat co bude v jeho silách. Alča by mohla vyprávět.
V pohnutí dochází k nahnutí, uhnutí jinam a zahnutí s kýmkoli.
Bylo by potřeba přehnut hnutí přes koleno a stáhnutí ze scény politické.
jabu49
@Papanikula A o tom to celé bude, proč této vládě pořád chybí peníze. A co se nepošle na Ukrajinu ,to se rozkrade tady . Liberecká radnice ,pražské nemocnice , dozimetr a tak by se dalo pokračovat.
jabu49
Ale vůbec ne. ANO pouze reagovalo na vládou vyslaný signál, že při síle 108 hlasů žádnou změnu nepřipouští. Nakonec automat na podpisy co mu vláda předloží je vždy připraven podepsat.
PEtr Tobes
@Pavel Nyklíček mohlo by to tak byt...uvidime, ale je jasne ze Bures ma ted nahnano a to je moc dobre, preju mu to podvodnikovi prolhanemu
seng
@Uživatel_5236112 Miloš Zeman by nikdy takto neoskubal důchodce,kteří leckdy musejí počítat každou korunu pri dnešních cenách. Rozhodně vinaři nejsou takový chudáci jako důchodci,aby jim byla odpustena dan z vína.Do důchodu mám ještě daleko,ale ctim solidaritu a úctu ke starším lidem,kteří celý život pracovali. Zeman byl také loutkou Babise ,ale já ani jednoho nevolil za prezidenta. ( před x lety jsem volil ČSSD, kde přiznám Zeman tehdy byl). Ale tuhle asocialni vládu bych nikdy nevolil,nesnáším, když berou peníze důchodcům a invalidum a naopak zrušením registračních pokladen( bezne fungujících v některých zemích v Evropě) naopak nechávají volné ruce jak daně osidit,jak za staré dobré ODS. Tenhle spolek pěti stran měl jediný program antibabis,ale sám toho moc neukázal, lidé mají mnohem větší náklady na bydlení,služby,drahé potraviny a td. A schodek rozpočtu,také obrovský. A inflaci lidem znehodnotily třetinu úspor. Mě osobně se lépe jak za babise nežije,ale jeho volič nejsem.
Pavel Nyklíček
@Petr Kopfer
Říká se : Přátelé si držme blízko a nepřátele ještě blíž....
Hnutí, respektive nás starý poslanec opět dělá chybu....s tom sirkou 🤣
Říká se : Přátelé si držme blízko a nepřátele ještě blíž....
Hnutí, respektive nás starý poslanec opět dělá chybu....s tom sirkou 🤣
Pavel Nyklíček
@Richard Šebesta
Dobrý muži, chápu, že jsou věci,.které se nám na tomto světě nelíbí, ale lze je komentovat i bez vulgarismyů, které vnášeji mezi nás zbytečné emoce.
Pokud někoho bude takto častovat, musíte logicky od stejného tipu člověka očekávat něco co vám ještě více zvedne emoce.
Jak se do lesa volá....
Dobrý muži, chápu, že jsou věci,.které se nám na tomto světě nelíbí, ale lze je komentovat i bez vulgarismyů, které vnášeji mezi nás zbytečné emoce.
Pokud někoho bude takto častovat, musíte logicky od stejného tipu člověka očekávat něco co vám ještě více zvedne emoce.
Jak se do lesa volá....
Pavel Nyklíček
@RASPUTIN
Vyhrát volby nelze s 1,5 mil hlasů.
Všimněme si, že předchozí 3 prohrané volby v řadě byly o tom, že 4 miliony lidí u každých voleb z nějakého důvodu Babiše nevolili....
Za poslední měsíc Kantar snížil hnutí 4 procentní body a to je rok a půl před námi, ekonomika se zvedá, vláda bude sklízet a Babiš má před sebou teď tolik nepříjemných událostií, že procenta půjdou dolů.
Je to obdoba let minulých a zažili to všechny politická seskupení.
Babiš je chaot a začina mit k tomu dětinské vystupování.
Žena ho opustila a logicky v očích voličů je to prohra atd.
Karma je zdarma.
Vyhrát volby nelze s 1,5 mil hlasů.
Všimněme si, že předchozí 3 prohrané volby v řadě byly o tom, že 4 miliony lidí u každých voleb z nějakého důvodu Babiše nevolili....
Za poslední měsíc Kantar snížil hnutí 4 procentní body a to je rok a půl před námi, ekonomika se zvedá, vláda bude sklízet a Babiš má před sebou teď tolik nepříjemných událostií, že procenta půjdou dolů.
Je to obdoba let minulých a zažili to všechny politická seskupení.
Babiš je chaot a začina mit k tomu dětinské vystupování.
Žena ho opustila a logicky v očích voličů je to prohra atd.
Karma je zdarma.
Pavel Nyklíček
@Hulin No More
Hezký výpočet.
Já zas počítal, že ekonomika USA a EU je cca 40 x silnější než ekonomika Ruska a to v delším horizontu někde bude znát a ten kdo tuhle válku vymyslel buďto nemyslel nebo chtěl.
Hezký výpočet.
Já zas počítal, že ekonomika USA a EU je cca 40 x silnější než ekonomika Ruska a to v delším horizontu někde bude znát a ten kdo tuhle válku vymyslel buďto nemyslel nebo chtěl.
Pavel Nyklíček
@Hulin No More
S věkem se dětmi stáváme.
Mít na krku 200 firem, platit úvěry 34 bankám, být šéfem politické firmy, řešit novináře, právníky, policejní výslechy a ještě žvanit ve sněmovně, tak to v 70 letech je i na chaotika moc.
Bude hůř. Hlavně Andymu.
Toho nyní čeká rok blbec a myslím, že si to zaslůží.
S věkem se dětmi stáváme.
Mít na krku 200 firem, platit úvěry 34 bankám, být šéfem politické firmy, řešit novináře, právníky, policejní výslechy a ještě žvanit ve sněmovně, tak to v 70 letech je i na chaotika moc.
Bude hůř. Hlavně Andymu.
Toho nyní čeká rok blbec a myslím, že si to zaslůží.
Papanikula
Tak soudruh lampasak SPD k jednání nepozval ; i když je SPD Parlamentni a demokratická strana , tím selektovanim komunista Petr Pavel jen ukázal opět co je zač
Papanikula
@Pavel Maleček
Tak soudruh lampasak SPD k jednání nepozval ; i když je SPD Parlamentni a demokratická strana , tím selektovanim komunista Petr Pavel jen ukázal opět co je zač
Tak soudruh lampasak SPD k jednání nepozval ; i když je SPD Parlamentni a demokratická strana , tím selektovanim komunista Petr Pavel jen ukázal opět co je zač
seng
A s kým se mají o tom bavit. S prezidentem, který je loutkou petikoalice nebo se lharem Jureckou? Je dobře,že nepřišli na schůzku. petikoalice si to stejně odhlasuje po svém a prezident sice s výhrady,ale podepíše,jako už důchodce zradil jednou,udělá to zase. Nechápu, kde berou na důchody v jiných zemích, kde dávají ještě více z hdp než my. Jo chybí peníze, když ODS s ANO nesmyslně snížily daně,zrušil reg.pokladny,svým kámošum z Moravy odpustili daně z vína, desítky miliard UA(potřebným se nedostane ani půlka, zbytek se rozkrade) a dalo by se pokračovat. To strašení,,že nebude na důchody už mi vadí. Kdyby stát pořádně hospodaril a vybíral daně, tak na důchody bude ,jako v jiných zemích,kde dávají naopak více peněz.
Pavel Nyklíček
@Uživatel_5675246
To je zákon vítěze voleb a toho určuje počet hlasů.
Pokud hnutí má stabilně 1,5 mil hlasů a u posledních 3 prohraných voleb v řadě mu 4 mil voličů pokaždé hlas nedalo, je těžké vyhrávat a poslední měsíc jdů preferéncie hnutí dole....
Vypadá to, že bude hůř. Andymu.
To je zákon vítěze voleb a toho určuje počet hlasů.
Pokud hnutí má stabilně 1,5 mil hlasů a u posledních 3 prohraných voleb v řadě mu 4 mil voličů pokaždé hlas nedalo, je těžké vyhrávat a poslední měsíc jdů preferéncie hnutí dole....
Vypadá to, že bude hůř. Andymu.
Pavel Nyklíček
@honzour
Byli nedávno doby kde na jednoho důchodce byli 4 pracující.
Nyní hrozi , že na 2 pracující bude jeden důchodce ....
1+1. Babiš je chaot a hledá hlasy. Až se to po... , sedne do svého letadla a odletí...
Jeho voliči zůstanou a buď hůř.
Byli nedávno doby kde na jednoho důchodce byli 4 pracující.
Nyní hrozi , že na 2 pracující bude jeden důchodce ....
1+1. Babiš je chaot a hledá hlasy. Až se to po... , sedne do svého letadla a odletí...
Jeho voliči zůstanou a buď hůř.
Pavel Nyklíček
@Richard Šebesta
Ona mu už nejde ani slovenština. Teď byl na slovači podporovat Filcka a média na to upozorňovala.
Stárne a zapomíná....a bude hůř.
Ona mu už nejde ani slovenština. Teď byl na slovači podporovat Filcka a média na to upozorňovala.
Stárne a zapomíná....a bude hůř.
Pavel Nyklíček
@Papanikula
Omyl. Babiš nikdy nebyl politik a ani diplomat.
Chaot vystihuje jeho činnost dokonale.
Je zbytečné na něj plivat. Sám vede svou politickou firmu do záhuby. Stačí jen počkat.
Ten rok a půl do voleb je v politice 10 let a pokud zjišťujeme co ho nyní všechno čeká, tak i vzhledem k jeho nedávné hospitalizaci a s jeho vysokým krevním tlakem bych na něj nesázel, tak jako už na něj nesazejí ani sázkové kanceláře.....a bude hůř.
Omyl. Babiš nikdy nebyl politik a ani diplomat.
Chaot vystihuje jeho činnost dokonale.
Je zbytečné na něj plivat. Sám vede svou politickou firmu do záhuby. Stačí jen počkat.
Ten rok a půl do voleb je v politice 10 let a pokud zjišťujeme co ho nyní všechno čeká, tak i vzhledem k jeho nedávné hospitalizaci a s jeho vysokým krevním tlakem bych na něj nesázel, tak jako už na něj nesazejí ani sázkové kanceláře.....a bude hůř.
Pavel Maleček
Chybu - přímo strategickou v tomto udělala Fialova koalice a prezident. Jednání s opozicí,ale nejen s Babišem, ale i Okamurou měli vyvolat až poté, co nejen koalice, ale i opozice předloží svůj konkrétní návrh důchodové reformy. Vč. finančních dopadů na občanstvo i státní rozpočet.
Pozvat opozici k jednámí, když ani koalice nemá jasno a opozice nepředložila vůbec nic, je jen hloupé lezení na Babiš-Okamurovu mocenskou lopatu. Tím jim byl vytvořen prostor pro nezodpovědné manipulace, nespnitelné slibování či neopodstatněné strašení.O přes důchody vyvolávání závisti a nenávisti nemluvě.
Tedy to co Babiš s Okamurou při manipulování voličstva nejlíp umí. Jen další potvrzení toho, že největšími nahaněči hlasů pro tohle orien-despotické duo je Fialova koalice.
A v tomto případě i prezident ... inu staré dobré - pro dobrotu na žebrotu.
Pozvat opozici k jednámí, když ani koalice nemá jasno a opozice nepředložila vůbec nic, je jen hloupé lezení na Babiš-Okamurovu mocenskou lopatu. Tím jim byl vytvořen prostor pro nezodpovědné manipulace, nespnitelné slibování či neopodstatněné strašení.O přes důchody vyvolávání závisti a nenávisti nemluvě.
Tedy to co Babiš s Okamurou při manipulování voličstva nejlíp umí. Jen další potvrzení toho, že největšími nahaněči hlasů pro tohle orien-despotické duo je Fialova koalice.
A v tomto případě i prezident ... inu staré dobré - pro dobrotu na žebrotu.
honzour
Podle mě o žádný plivanec nejde. Jeho voličům se to tak líbí. Tak jako většina voličů pětikoalice jedou na antibabiš, tak většina Babišových voličů jede totéž otočené o 180 stupňů.
Že je to blbost, no je, no. Chytřejší by bylo, kdyby se na tomhle nějak dokázala koalice s opozicí shodnout. Což by ovšem šlo dost těžko, i kdyby k tomu byla dobrá vůle na obou stranách, jako že není. Babiše volí důchodci, kteří chtějí vysoký důchod a nedomýšlejí, co bude za 10 let nebo jim je to jedno. Voliči pětikoalice se zase většinou mylně domnívají, že přechod na fondový systém zázračně vyřeší demografický problém.
Že je to blbost, no je, no. Chytřejší by bylo, kdyby se na tomhle nějak dokázala koalice s opozicí shodnout. Což by ovšem šlo dost těžko, i kdyby k tomu byla dobrá vůle na obou stranách, jako že není. Babiše volí důchodci, kteří chtějí vysoký důchod a nedomýšlejí, co bude za 10 let nebo jim je to jedno. Voliči pětikoalice se zase většinou mylně domnívají, že přechod na fondový systém zázračně vyřeší demografický problém.
Uživatel_5551733
@Hulin No More kolik by se postavilo bytů pro mladé rodiny,aby mohly mít kde vychovávat své dětičky ,teď prý nemají možnost je mít, když nemají byt.
Uživatel_5551733
@Hulin No More hihihihihi jenže st to řekne jakkoli, on má pravdu!
Uživatel_5551733
Kecy v kleci, žádný plivanec. Jsme rádi,že jim do toho hodili vidle! Premiér jasné prohlásil, slyšela jsem na vlastní uši a viděla ho, že si " tuto důchodovou reformu prosadí tak jak je připravena" , budou třeba v OS dost ve spacáku. No tak PROČ by ANO ztrácelo čas planým žvanením a pak poslouchalo překroucené kecy na tiskovkách. Prezidentovi věřit nelze,už nás zklamal pokaždé! Ostatně stanovisko ANO už jasné vyjádřilo. Po volbách všechno bude přehodnoceno. Úsměv od ucha k uchu Trapani!
Mirek Ohmálek
@Hulin No More zajímavý algoritmus ale co to zkusit napřímo a bez Fabií 😆
Dělostřelecký granát ráže 155 mm stojí cca $ 5.500,- což vychází zhruba na 11 mio kusů. Ukrajinci potřebují v ideálním případě necelých půl milionu granátů měsíčně, což by stačilo zhruba na dva roky válčení 🥳
Nevím kolik Rusů za tu dobu padne, z druhé strany toho lítá ještě víc ale za ty dva roky budou škody značný nejen v Rusku a na Ukrajině ale i jinde 🙄 minimálně škodlivost novoročního ohňostroje řešit nemusíme 🫠
Dělostřelecký granát ráže 155 mm stojí cca $ 5.500,- což vychází zhruba na 11 mio kusů. Ukrajinci potřebují v ideálním případě necelých půl milionu granátů měsíčně, což by stačilo zhruba na dva roky válčení 🥳
Nevím kolik Rusů za tu dobu padne, z druhé strany toho lítá ještě víc ale za ty dva roky budou škody značný nejen v Rusku a na Ukrajině ale i jinde 🙄 minimálně škodlivost novoročního ohňostroje řešit nemusíme 🫠
Saša Krach
Tak se mně zdá že ANO zase něco
udělalo dobře....Dle hlášek zde....🤣😝😝😝😝
udělalo dobře....Dle hlášek zde....🤣😝😝😝😝
Uživatel_5734171
@Hulin No More
chybí přepočet na desetikoruny a kolik to dělá olympijských bazénů. Případně kolik fotbalových hřišť by pokryly ty pětitisícovky...
chybí přepočet na desetikoruny a kolik to dělá olympijských bazénů. Případně kolik fotbalových hřišť by pokryly ty pětitisícovky...
Papanikula
@Petr Kopfer tak jen postiženy jedinec muže znovu volit sektu SPOLU se slepicaky a dozimetry ze STANU a vrchním lharem Rakusanem nebo i piráty a jejich zelené sny co ničí Českou republiku .
A
Ano muže vládnout s SPD + koalice Majerová a doufejme , ze se do PS dostanou Svobodní
Petr Fiala a jeho vláda ma vůbec nejnižší podporu ve srovnání od roku 1989
Vy asi patříte mezi ty 2 % jedince
A
Ano muže vládnout s SPD + koalice Majerová a doufejme , ze se do PS dostanou Svobodní
Petr Fiala a jeho vláda ma vůbec nejnižší podporu ve srovnání od roku 1989
Vy asi patříte mezi ty 2 % jedince
Richard Šebesta
@Petr Kopfer Každý má svůj názor pane. Vy máte takový já ho nesdílím.Pokud by byla šance že Ukrajina tu válku má šanci vyhrát tak fajn,jenže ono se zdá že ta válka zamrzla. Část analytiků říká že se nedá vyhrát další část,že smysl bojovat má.
Já se přikláním k první grupě. Budoucnost ukáže kdo měl pravdu. Otázka je zda ta cena (ono další válčení) nebude pro nás všechny příliš drahá ?
Já se přikláním k první grupě. Budoucnost ukáže kdo měl pravdu. Otázka je zda ta cena (ono další válčení) nebude pro nás všechny příliš drahá ?
Richard Šebesta
@PEtr Tobes Dokazuje to jen co jsi za primitiva . Je to další pokračování nekonečné války,která nemá vojenské řešení.Normální člověk z toho radost nemá.Jen váleční fanatici a vojensko-průmyslový komplex. Určitě také ne ony statisíce ukrajinských můžu ukryvájicích se v Asii i Evropě jen aby nemuseli na frontu. To tě ale nezajímá ty o svůj život strach mít nemusíš (zatím).
Papanikula
@Pepa Zahrádka
státním dluhu,...a tak byste měl uvést relevantní informace,...píšete o dluhu a motáte tam deficity st rozpočtu. Celkový státní dluh do konce roku 2020 se prohloubil o 410 mld, do r 2021 o 416 mld - to byly 2 roky tvrdého covidu. Když vyplácela minulá vláda podporu podnikatelům za uzavřené podniky a živnosti v covidu, tak co hlásala opozice,...dávejte víc, dejte 100%.
NKÚ vyčíslil ve svém rozboru, že 147 mld nesouviselo s covidem. Jenže MF se bránilo a uvedlo, že tyto položky tam patří:
Oddlužení nemocnic 7 mld, zvýšení plateb za pojištěnce 18 mld, zvýšené os náklady pracovníkům ve zdravotnictví v covidu 13 mld, odměny v soc.službách v covidu 3 mld, odklad záloh daní podnikatelům v covidu 34 mld, podpora úvěrů podnikatelům v covidu 57 mld,...takže mimo podpory důchodcům, které činily 15 mld, tyto výše uvedené částky byly rozporovány u NKÚ a pak už ani NKÚ nereagoval.
A nejvyšší celkový státní dluh za jeden rok 2022 a to ze všech vlád od r 1993, byl za vlády P.Fialy a to 429 mld.
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!!
Od roku 2006 do roku 2013 byly u vesla koalice s ODS. Státní dluh za tu dobu vyrostl z absolutní hodnoty 1.350 mld. Kč na hodnotu 2.500,- mld.
Kč. To byla doba nejlepšího ministra financí Kalouska 😄. Od roku 2014 do roku 2021 byla u vesla Socdem s ANO. Státní dluh se v období 2014 až 2019 snížil z absolutní výše 2.500,- mld Kč na 1.750,- mld. Kč. Nárůst pak přišel v letech 2020 a 2021 v souvislosti s Covidem a absolutní výše dluhu se vrátila na úroveň 2.500,- mld. Kč. Naštěstí tenkrát nebyla u vesla pětikolka, to by to dopadlo násobně hůř. A otázka na konec: Proč lžete ? Buď z přesvědčení, nebo z hlouposti, nebo pro peníze. Sám nevím která varianta je lepší..
státním dluhu,...a tak byste měl uvést relevantní informace,...píšete o dluhu a motáte tam deficity st rozpočtu. Celkový státní dluh do konce roku 2020 se prohloubil o 410 mld, do r 2021 o 416 mld - to byly 2 roky tvrdého covidu. Když vyplácela minulá vláda podporu podnikatelům za uzavřené podniky a živnosti v covidu, tak co hlásala opozice,...dávejte víc, dejte 100%.
NKÚ vyčíslil ve svém rozboru, že 147 mld nesouviselo s covidem. Jenže MF se bránilo a uvedlo, že tyto položky tam patří:
Oddlužení nemocnic 7 mld, zvýšení plateb za pojištěnce 18 mld, zvýšené os náklady pracovníkům ve zdravotnictví v covidu 13 mld, odměny v soc.službách v covidu 3 mld, odklad záloh daní podnikatelům v covidu 34 mld, podpora úvěrů podnikatelům v covidu 57 mld,...takže mimo podpory důchodcům, které činily 15 mld, tyto výše uvedené částky byly rozporovány u NKÚ a pak už ani NKÚ nereagoval.
A nejvyšší celkový státní dluh za jeden rok 2022 a to ze všech vlád od r 1993, byl za vlády P.Fialy a to 429 mld.
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!!
Od roku 2006 do roku 2013 byly u vesla koalice s ODS. Státní dluh za tu dobu vyrostl z absolutní hodnoty 1.350 mld. Kč na hodnotu 2.500,- mld.
Kč. To byla doba nejlepšího ministra financí Kalouska 😄. Od roku 2014 do roku 2021 byla u vesla Socdem s ANO. Státní dluh se v období 2014 až 2019 snížil z absolutní výše 2.500,- mld Kč na 1.750,- mld. Kč. Nárůst pak přišel v letech 2020 a 2021 v souvislosti s Covidem a absolutní výše dluhu se vrátila na úroveň 2.500,- mld. Kč. Naštěstí tenkrát nebyla u vesla pětikolka, to by to dopadlo násobně hůř. A otázka na konec: Proč lžete ? Buď z přesvědčení, nebo z hlouposti, nebo pro peníze. Sám nevím která varianta je lepší..
Papanikula
@Pepa Zahrádka
státním dluhu,...a tak byste měl uvést relevantní informace,...píšete o dluhu a motáte tam deficity st rozpočtu. Celkový státní dluh do konce roku 2020 se prohloubil o 410 mld, do r 2021 o 416 mld - to byly 2 roky tvrdého covidu. Když vyplácela minulá vláda podporu podnikatelům za uzavřené podniky a živnosti v covidu, tak co hlásala opozice,...dávejte víc, dejte 100%.
NKÚ vyčíslil ve svém rozboru, že 147 mld nesouviselo s covidem. Jenže MF se bránilo a uvedlo, že tyto položky tam patří:
Oddlužení nemocnic 7 mld, zvýšení plateb za pojištěnce 18 mld, zvýšené os náklady pracovníkům ve zdravotnictví v covidu 13 mld, odměny v soc.službách v covidu 3 mld, odklad záloh daní podnikatelům v covidu 34 mld, podpora úvěrů podnikatelům v covidu 57 mld,...takže mimo podpory důchodcům, které činily 15 mld, tyto výše uvedené částky byly rozporovány u NKÚ a pak už ani NKÚ nereagoval.
A nejvyšší celkový státní dluh za jeden rok 2022 a to ze všech vlád od r 1993, byl za vlády P.Fialy a to 429 mld.
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!!
Od roku 2006 do roku 2013 byly u vesla koalice s ODS. Státní dluh za tu dobu vyrostl z absolutní hodnoty 1.350 mld. Kč na hodnotu 2.500,- mld.
Kč. To byla doba nejlepšího ministra financí Kalouska 😄. Od roku 2014 do roku 2021 byla u vesla Socdem s ANO. Státní dluh se v období 2014 až 2019 snížil z absolutní výše 2.500,- mld Kč na 1.750,- mld. Kč. Nárůst pak přišel v letech 2020 a 2021 v souvislosti s Covidem a absolutní výše dluhu se vrátila na úroveň 2.500,- mld. Kč. Naštěstí tenkrát nebyla u vesla pětikolka, to by to dopadlo násobně hůř. A otázka na konec: Proč lžete ? Buď z přesvědčení, nebo z hlouposti, nebo pro peníze. Sám nevím která varianta je lepší....
státním dluhu,...a tak byste měl uvést relevantní informace,...píšete o dluhu a motáte tam deficity st rozpočtu. Celkový státní dluh do konce roku 2020 se prohloubil o 410 mld, do r 2021 o 416 mld - to byly 2 roky tvrdého covidu. Když vyplácela minulá vláda podporu podnikatelům za uzavřené podniky a živnosti v covidu, tak co hlásala opozice,...dávejte víc, dejte 100%.
NKÚ vyčíslil ve svém rozboru, že 147 mld nesouviselo s covidem. Jenže MF se bránilo a uvedlo, že tyto položky tam patří:
Oddlužení nemocnic 7 mld, zvýšení plateb za pojištěnce 18 mld, zvýšené os náklady pracovníkům ve zdravotnictví v covidu 13 mld, odměny v soc.službách v covidu 3 mld, odklad záloh daní podnikatelům v covidu 34 mld, podpora úvěrů podnikatelům v covidu 57 mld,...takže mimo podpory důchodcům, které činily 15 mld, tyto výše uvedené částky byly rozporovány u NKÚ a pak už ani NKÚ nereagoval.
A nejvyšší celkový státní dluh za jeden rok 2022 a to ze všech vlád od r 1993, byl za vlády P.Fialy a to 429 mld.
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!!
Od roku 2006 do roku 2013 byly u vesla koalice s ODS. Státní dluh za tu dobu vyrostl z absolutní hodnoty 1.350 mld. Kč na hodnotu 2.500,- mld.
Kč. To byla doba nejlepšího ministra financí Kalouska 😄. Od roku 2014 do roku 2021 byla u vesla Socdem s ANO. Státní dluh se v období 2014 až 2019 snížil z absolutní výše 2.500,- mld Kč na 1.750,- mld. Kč. Nárůst pak přišel v letech 2020 a 2021 v souvislosti s Covidem a absolutní výše dluhu se vrátila na úroveň 2.500,- mld. Kč. Naštěstí tenkrát nebyla u vesla pětikolka, to by to dopadlo násobně hůř. A otázka na konec: Proč lžete ? Buď z přesvědčení, nebo z hlouposti, nebo pro peníze. Sám nevím která varianta je lepší....
Papanikula
@Miroslav Hraběta
Tak ty nadávky na Babise , neustálý útoky by vydržel málokdo , Babis je politik, domluvi se 4 světovými jazyky , což se u tyhle vlády nikde nevidí
Tak ty nadávky na Babise , neustálý útoky by vydržel málokdo , Babis je politik, domluvi se 4 světovými jazyky , což se u tyhle vlády nikde nevidí
Papanikula
nejvyšší celkový státní dluh za jeden rok 2022 a to ze všech vlád od r 1993, byl za vlády P.Fialy a to 429 mld.
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!
Snad nikdo svéprávný už nemůže volit ten spolek amatérů Petislepence
Musíte psát objektivně a nešermovat tady jen deficitními rozpočty. Je tady řeč o celkovém státním dluhu. A v predikci MF je údaj, že státní dluh této vlády, za volební období, bude 1.2 bil Kč !!
Snad nikdo svéprávný už nemůže volit ten spolek amatérů Petislepence
Uživatel_5734171
jakej plivanec? Podle fotky jsou to dva študáci na výletě vláčkem...
Papanikula
@Jan Nowak a co je pak paní Langsadlova ?
Pro vědu a výzkum se vzděláním VŠŽ v Kolíně , která už nemá akreditaci
Pro vědu a výzkum se vzděláním VŠŽ v Kolíně , která už nemá akreditaci
Papanikula
@RASPUTIN
Ano presne tak 👍
A soudruh prezident jako člen Menzy to snad vidí taky
Ano presne tak 👍
A soudruh prezident jako člen Menzy to snad vidí taky
Papanikula
Je úsměvná ta snaha to stále házet na Babiše, tohle tak mohlo zafungovat před dvěma lety, dnes už nezaberou ani ti slabší duchem, na této vlně zůstávají už jen poslední fanatici ignorující tragickou pravdu.
Papanikula
@Uživatel_5734171
Ano a SPD nesouhlasí se zvyšováním věku odchodu do důchodu to samé tvrdil i Fiala než se ukázalo , ze lhal
Česká Republika vydává na důchody 8 % HDP
Itálie Francie Rakousko 13-15% HDP
Takže valorizovat jako příspěvek na NATO
Ano a SPD nesouhlasí se zvyšováním věku odchodu do důchodu to samé tvrdil i Fiala než se ukázalo , ze lhal
Česká Republika vydává na důchody 8 % HDP
Itálie Francie Rakousko 13-15% HDP
Takže valorizovat jako příspěvek na NATO
Papanikula
@Vladimír Veselý
A proč komunisticky lampasak musí něco zprostředkovat ???
Politici a PS se mají dohodnout v Poslanecké sněmovně nebo ve Výborech PS k tomu lampasaka snad nepotřebuji
A proč komunisticky lampasak musí něco zprostředkovat ???
Politici a PS se mají dohodnout v Poslanecké sněmovně nebo ve Výborech PS k tomu lampasaka snad nepotřebuji
Papanikula
@Michal Kelner
Stefku,
Proč tak složitě? Stačí přece napsat: jsem volič 5 demolice. Sláva 5 demolici. Sláva Ukrajině. Sláva Nutelle.
Stefku,
Proč tak složitě? Stačí přece napsat: jsem volič 5 demolice. Sláva 5 demolici. Sláva Ukrajině. Sláva Nutelle.
Papanikula
Stefek musí byt duševní připad
Lampasak komunista Pavel je snad expert na důchody nebo ekonom ?? Je vzděláním komunisticky voják s IQ pouze 107
Ještě nikde v EU jsem neslyšel, ze by představitele Parlamentních stran chodili někam k prezidentovi diskutovat DR / důchodová reforma /.
A SPD soudruh lampasak nepozval
Lampasak komunista Pavel je snad expert na důchody nebo ekonom ?? Je vzděláním komunisticky voják s IQ pouze 107
Ještě nikde v EU jsem neslyšel, ze by představitele Parlamentních stran chodili někam k prezidentovi diskutovat DR / důchodová reforma /.
A SPD soudruh lampasak nepozval
Papanikula
@joe123
To se mi nechce věřit. Vládne nám přece Pětikoalice, která již před volbami tvrdila, že má recept na všechny problémy a povede úspornou politiku, která bude snižovat zadlužení. Je fakt, že ČR obsazuje po 2 letech jejího vládnutí poslední místa v ekonomických ukazatelích v žebříčcích zemí OECD i EU. Za to vláda jistě nemůže, pracuje skvěle a opozice jí to závidí. Tak to aspoň říkal pravdomluvný premiér Fiala. Nevadí, že všechny země EU už delší dobu ekonomicky rostou a u nás se stagnuje a klesá. To je jen nějaký špatný narativ. Ani s tím dluhem to není jistě tak horké. Fialova vláda pracuje pro ČR a její občany trvale a usilovně. Voliči to chápou a proto dají ve všech letošních volbách vládním stranám a koalici svůj hlas. Že jim nejvíc v zemích OECD poklesly reálné příjmy, úspory klesly o třetinu a máme nejvyšší energetickou inflaci, nestojí za řeč. 🙂
Mimochodem kde vzal Fiala 80 miliard KČ finanční dar pro Ukrajinu , když nemá stovky milionu na školství ? Komu je ten lhář ukradl ze státního rozpočtu
To se mi nechce věřit. Vládne nám přece Pětikoalice, která již před volbami tvrdila, že má recept na všechny problémy a povede úspornou politiku, která bude snižovat zadlužení. Je fakt, že ČR obsazuje po 2 letech jejího vládnutí poslední místa v ekonomických ukazatelích v žebříčcích zemí OECD i EU. Za to vláda jistě nemůže, pracuje skvěle a opozice jí to závidí. Tak to aspoň říkal pravdomluvný premiér Fiala. Nevadí, že všechny země EU už delší dobu ekonomicky rostou a u nás se stagnuje a klesá. To je jen nějaký špatný narativ. Ani s tím dluhem to není jistě tak horké. Fialova vláda pracuje pro ČR a její občany trvale a usilovně. Voliči to chápou a proto dají ve všech letošních volbách vládním stranám a koalici svůj hlas. Že jim nejvíc v zemích OECD poklesly reálné příjmy, úspory klesly o třetinu a máme nejvyšší energetickou inflaci, nestojí za řeč. 🙂
Mimochodem kde vzal Fiala 80 miliard KČ finanční dar pro Ukrajinu , když nemá stovky milionu na školství ? Komu je ten lhář ukradl ze státního rozpočtu
Papanikula
To se mi nechce věřit. Vládne nám přece Pětikoalice, která již před volbami tvrdila, že má recept na všechny problémy a povede úspornou politiku, která bude snižovat zadlužení. Je fakt, že ČR obsazuje po 2 letech jejího vládnutí poslední místa v ekonomických ukazatelích v žebříčcích zemí OECD i EU. Za to vláda jistě nemůže, pracuje skvěle a opozice jí to závidí. Tak to aspoň říkal pravdomluvný premiér Fiala. Nevadí, že všechny země EU už delší dobu ekonomicky rostou a u nás se stagnuje a klesá. To je jen nějaký špatný narativ. Ani s tím dluhem to není jistě tak horké. Fialova vláda pracuje pro ČR a její občany trvale a usilovně. Voliči to chápou a proto dají ve všech letošních volbách vládním stranám a koalici svůj hlas. Že jim nejvíc v zemích OECD poklesly reálné příjmy, úspory klesly o třetinu a máme nejvyšší energetickou inflaci, nestojí za řeč. 🙂
Papanikula
Stefku,
Proč tak složitě? Stačí přece napsat: jsem volič 5 demolice. Sláva 5 demolici. Sláva Ukrajině. Sláva Nutelle.
Proč tak složitě? Stačí přece napsat: jsem volič 5 demolice. Sláva 5 demolici. Sláva Ukrajině. Sláva Nutelle.
Saša Krach
Jé ono se to vládní garnituře nelíbí...Tak to asi ANO udělalo dobře.😂😂
že jsi jelito, to tu všichni víme. Ale opozice u takto klíčové reformy musí být účastna. Prostě proto, že ta reforma se dělá na desetiletí. A nemůže se něco nyní většinově prosadit a po volbách zrušit. Všichni tohle vědí, ale ANO jede prostě a jednoduše jen marketing, který jim umožní vyhrát volby, zajistit byznys Bureše a za 5 let ať se třeba zboří svět...