Auta s povolením zabíjet. Povede nás technologie do pekel?
3
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Heathrow, pátý terminál: autobusy nahradila automatická vozítka v oplocené trase.
|
Zdroj: Ultra PRT
WEpod smí na silnice.
|
Zdroj: WEpods
2015 Vozidla Google najezdila za šest let přes tři milióny kilometrů jen s několika drobnými kolizemi. Do vývoje se zapojil Uber, alternativa k taxislužbě.
|
Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
WEpod se má stát městskou hromadnou, nebo aspoň hromádkovou dopravou.
|
Zdroj: WEpods
Lexus RX450h řízený Googlem.
|
Zdroj: Google
Ligier EZ-10
|
Zdroj: Rama (CC BY-SA 2.0 FR)
Google napřed používal Toyotu Prius
|
Zdroj: Google
Citroën to umí bez řidiče podstatně levněji než Google.
|
Zdroj: PSA
Auta s povolením zabíjet
|
Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
I Volant je odkloněn, aby nepřekážel, ale v případě potřeby má řidiči zůstat možnost převzít velení. Jenže kolik času ztratí „mentálním přepnutím“ ze střílečky nebo práce na laptopu?
|
Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
Zavřít