Z Paříže do celého světa
2
/
4
Přehled fotografií
Zavřít
Model AG1 (1910) vynikal výškou 2,1 metru, zřejmě kvůli gentlemanům s cylindry na hlavách. K pohybu sloužila dvouválcová dvanáctistovka o výkonu osmi koní.
|
Zdroj: Archív
Typ A z roku 1898 zvítězil v několika závodech. Například stokilometrový podnik Paříž– –Rambouillet zvládl za 2 hodiny a 49 minut.
|
Zdroj: Archív
Jedno z prvních MPV na světě má na svědomí právě Renault. Model Espace v druhé generaci osadili také technikou tehdejšího monopostu F1. Jeho desetiválec 3.5 dával brutálních 800 koní.
|
Zdroj: Archív
Avantgardní Renault Avantime ze začátku tohoto tisíciletí se příliš neuchytil. Za tři roky nevzniklo ani deset tisíc vozů.
|
Zdroj: Archív
Zavřít