Tajemství baroka: Kam se dívá nahá bohyně a proč provokovala církev i sufražetky?
4
/
14
Přehled fotografií
Zavřít
Venušina toaleta, Diego Velasquez, 1650
|
Zdroj: LCC
Friendship, Egon Schiele
|
Zdroj: LCC
Nahá Maja, Francisco de Goya, 1800
|
Zdroj: LCC
Symbolic dance, Jan Ciągliński
|
Zdroj: LCC
Rozbitý džbán, Jean Baptiste Greuze, 1780
|
Zdroj: LCC
Lady Godiva, John Collier, 1898
|
Zdroj: LCC
The Dream of the Fisherman’s Wife, Katsushika Hokusai, 1800
|
Zdroj: LCC
Spring Pastimes, Miyagawa Isshō, 1700
|
Zdroj: LCC
Králova žena, Paul Gauguin, 1896
|
Zdroj: LCC
Les Demoiselles d’Avignon, Picasso, 1907
|
Zdroj: LCC
Venus of Urbino, Tizian
|
Zdroj: LCC
Ráj černochů, Toyen, 1925
|
Zdroj: LCC
Paridův soud, Peter Paul Rubens, 1639
|
Zdroj: LCC
Zuzana a starci, Artemisia Gentileschi, 1649
|
Zdroj: LCC
Zavřít