Rakouská reklama láká na bufet „sněz, co zvládneš“.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Když dánská společnost Bornholm přišla s reklamou na cider „Vše přírodní“, nikdo netušil, že to myslí doslova.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Hranolky od babičky minus pruda od babičky. |
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Naučte se pořádně anglicky, zkomolené texty zabíjejí muziku. Reklama na jazykovou školu v Brazílii.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Spaní venku je jen pro hmyz, my nabízíme pokoje. Reklama hostelu Kokopelli v Peru.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Francouzské sdružení proti AIDS v reklamě upozorňuje, že pokud nepoužíváte kondom, tak nemějte ani sex. To raději navlékejte korálky.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Na léto v Londýně lákaly rychlovlaky Eurostar.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Reklama z Jižní Afriky hodlá pojistit auta a zaměřuje se jen na ženy, protože, jak vidíme z obrázku, muži jsou hloupí a riskují.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Takhle podle jedné francouzské reklamy vidí děti svět.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Polská reklama firmy Otrivin doporučuje vyčistit nos pomocí flétny.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Brazilský nápoj Mineirinho Zero podle všeho zachrání i oběšence.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Tato reklama švýcarské firmy Weltifurrer měla podle všeho vyřešit záhadu Mony Lisy. Ale jednalo se o pouhé cestování.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Narodil se nový klaun. To když v Indii otevřeli novou pobočku fast foodu.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Buráky KayaKing jsou tak velké, že zaskočí i slonovi, inzerce z Indonésie. |
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Lucemburská reklama na kino, realita prý stojí za prd.|
Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World