Hvězdy za volantem. Ty prvorepublikové i ty rudé. Vychází nový speciál Reflexu
5
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Herečka Olga Scheinpflugová se Škodou Popular před vinohradskou vilou bratří Čapků. Koupi vozu financoval „Kačenka“, tedy Karel Čapek, který jej však – zejména kvůli Bechtěrjevově nemoci – neřídil.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Za Škodu Hispano-Suiza zaplatil T.G.M 280 000 korun. V květnu 1926 mu zástupci firmy předali automobil v Lánech.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Jeden z prvních českých závodníků hrabě Alexander Kolowrat byl natolik korpulentní, že se musely jeho závodní vozy odlehčovat. Sám se stal předlohou pro film Dědeček automobil.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Upír z Feratu – původně prototyp Škoda Super Sport – od základu přestavěný Theodorem Pištěkem pro natáčení slavného Herzova filmu.
|
Zdroj: Škoda muzeum
Lída Baarová v reklamní kampani libeňské Pragy z koncernu ČKD. Naší největší prvorepublikové automobilky.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
ZIL 111 D. Sověti vyrobili pouze osm těchto vozů. Jeden z nich dostal Antonín Novotný od svého ochránce Chruščova a po Praze jím svezl Jopsipa Broze-Tita. Co na tom, že jugoslávský vůdce byl ještě nedávno líčen jako krvavý pes.
|
Zdroj: ČTK
ZIL 114 z roku 1974, jenž vozil Gustava Husáka, otrocky kopíroval americké prezidentské lincolny.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
...A to dokonce i v detailech interiéru.ZIL 114 z roku 1974, jenž vozil Gustava Husáka, otrocky kopíroval americké prezidentské lincolny.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Speciál Reflexu Hvězdy za volantem
|
Zdroj: Časopis Reflex
Tatra 70 upravená českým karosářem Josefem Sodomkou na vskutku opulentní limuzínu. Všimněte si rezervního kola zapuštěného do předního blatníku.
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Zavřít