Hitlerův Volkswagen ukradl design Brouka v kopřivnické Tatře. Ta pak zabíjela nacistické důstojníky
3
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Tatra 97
|
Zdroj: wikimedia Commons/dave_7
Volkswagen Brouk
|
Zdroj: profimedia.cz
Ferdinand Porsche
|
Zdroj: Carscoops
Vratislavský rodák Ferdinand Porsche v roce 1950
|
Zdroj: Profimedia.cz
Tatra 77
|
Zdroj: RM Sotheby´s
Tatra T77A (1936–1938)
|
Zdroj: WheelsAge.org
Tatra T77A (1936–1938)
|
Zdroj: WheelsAge.org
Tatra 87 Diplomat
|
Zdroj: rajveteranu.cz
Tatra T87
|
Zdroj: Andrew Trahan/Hagerty
Tatra T87
|
Zdroj: Andrew Trahan/Hagerty
Tatra 87
|
Zdroj: rajveteranu.cz
VW Brouk 1302 Speedster, rok výroby: 1972, motor 1584 kubických cm, výkon 50 koní, maximální rychlost: 135 km/h,.
|
Zdroj: Zbyněk Schnapka
Brouk se vyráběl 64 let. Do světa se rozjelo přes 21 milionů těchto vozů.
|
Zdroj: vintag.es, ČTK
Volkswagen Brouk
|
Zdroj: profimedia.cz
Volkswagen Brouk
|
Zdroj: profimedia.cz
Volkswagen Brouk
|
Zdroj: profimedia.cz
Speciálně upravený Volkswagen Brouk
|
Zdroj: Auto.cz
Tatra 97 v kopřivnickém muzeu
|
Zdroj: wikimedia Commons/Jan Polák
Tatra 97 v kopřivnickém muzeu
|
Zdroj: wikimedia Commons/Hakjosef
Zavřít