Před 35 lety Husák poprvé řídil Favorit. Do vývoje se zapojili italští designéři i poradci od Porsche
1
/
24
Přehled fotografií
Zavřít
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Bertone vytvořil řadu alternativních návrhů, včetně kupé. Z úzkých předních světlometů sešlo a záď se zjednodušila.
|
Zdroj: Archív
Škoda Favorit Tremp
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit Black Line
|
Zdroj: Pavel Brída
Škoda Favorit Black Line
|
Zdroj: Pavel Brída
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Škoda Favorit 136L
|
Zdroj: Škoda
Zavřít