Okamžik objevu je zároveň tím nejkritičtějším momentem, říká restaurátor Martin Dvořák
6
/
15
Přehled fotografií
Zavřít
Martin Dvořák při restaurování fragmentu nepravých dveří hodnostáře Ikaje
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Restaurátor Martin Dvořák v hrobce vezíra Kara
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Snímání povrchových nečistot z obličejové masky dřevěné rakve
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Snímání povrchových nečistot ze zdobené dřevěné rakve
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Ochranný přelep z japonského papíru na zdobené dřevěné rakvi z třetí přechodné doby
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Ochranný přelep z japonského papíru na zdobené dřevěné rakvi foto Český egyptologický ústav
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Sochy z hrobky princenzny Šeretnebtej krátce poté, co byly objeveny
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Dotýkat se věcí, jichž se lidská ruka nedotkla tisíce let, je nepopsatelné, říká restaurátor Martin Dvořák
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Restaurátor Martin Dvořák poskytuje první pomoc sochám nalezeným v hrobce princezny Šeretnebtej
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Martin Dvořák v restaurátorském ateliéru v Sakkáře sesazuje fragmenty poškozených soch
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Restaurátor Martin Dvořák při práci
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Restaurování architrávu na dvoře princezny Šeretnebtej
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Čištění fragmentu vápencového reliéfu
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Mumifikované tělo s ozdobnou kartonáží v restaurátorském ateliéru v Sakkáře
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Martin Dvořák v podzemí hrobky. Zpevňování hliněné pečetě na hrdle zásobnice
|
Zdroj: Český egyptologický ústav
Zavřít