Florence Miailhe: Příběh útěku mojí prababičky, babičky a maminky se stále opakuje. Jen v jiných kulisách
1
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
|
Zdroj: Maurfilm
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
|
Zdroj: Maurfilm
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
|
Zdroj: Maurfilm
„Pro film Přes hranici jsem měla k dispozici tři týmy animátorek. Jeden tým byl v Praze, druhý v Toulouse a třetí v Lipsku. Připadala jsem si jako šéf výtvarného orchestru“.
|
Zdroj: Maurfilm
„Pracujete na několika skleněných tabulích umístěných nad sebou. Před sebou vidíte, co vám vzniká pod rukama. Když se něco nepovede, musíte začít znovu.“
|
Zdroj: Maurfilm
Zavřít