Nechte se inspirovat. I váš produkt může zdobit štítek, který podtrhne jeho jedinečnost a kvalitu.|
Zdroj: Rathgeber
Nejde jen o to, že je něco hezké na pohled, ale i o to, jaké pocity ve vás vyvolá obyčejný pohled nebo dotek.|
Zdroj: Rathgeber
Věděli jste, že na exkluzivitu při nákupu slyší až 77 % lidí? Právě kvalitní designové značení k exkluzivitě produktu přispívá.|
Zdroj: Rathgeber
V případě, že se zákazník produktu dotkne, stoupne pravděpodobnost spontánního nákupu o 40 %. Právě designové značení k doteku přímo vybízí.|
Zdroj: Rathgeber
Kromě hliníku jsou běžné i 3D štítky ROYALPLAST z odolného plastového materiálu, FINOCHROM z jemného chromovaného kovu nebo CHROMOTION (na obrázku).|
Zdroj: Rathgeber