Sbohem, Nokie. Vítej, Facebooku. Takhle se proměnil seznam nejcennějších značek světa
1
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Apple se zabetonoval na prvním místě: vyrostl o 19 %.
|
Zdroj: archiv
Hodnota značky IBM vyrostla o 15 % a přeskočila Google
|
Zdroj: archiv
Hodnota brandu Google 2 roky za sebou klesá, což jej stálo 2. místo. Pro Google je to nejhorší umístění od roku 2006
|
Zdroj: archiv
Fast foodu McDonalds se daří - vyrostl o 17 %. I'm loving it?
|
Zdroj: archiv
Microsoft poklesl o dvě procenta a dotírá se na něj dvojblok Marlboro - CocaCola
|
Zdroj: archiv
Coa-Cola rostla jen o procento. Tímto tempem ji za rok přeskočí Marlboro
|
Zdroj: archiv
Marlboro vyrostlo o devět procent - Thank You For Smoking
|
Zdroj: archiv
AT&T stagnuje - klesl o kosmetické procento.
|
Zdroj: archiv
Verizon vyrostl o 15 % a dostal se tak do první desítky
|
Zdroj: archiv
První z čínských obrů za sebou nemá dobrý rok, ztratil 18 % hodnoty. Z první desítky je na tom nejhůře.
|
Zdroj: archiv
Zavřít