Felicia, Tudor, Karoq, Rapid. Víte, jak vznikaly názvy aut největší české automobilky?
5
/
18
Přehled fotografií
Zavřít
Škoda 422 Tudor
|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda Popular
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Škoda Rapid
|
Zdroj: acz
Škoda Rapid
|
Zdroj: acz
Škoda 1101 Tudor
Škoda 440 Spartak
Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
|
Zdroj: INT, Škoda Auto
Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
|
Zdroj: INT, Škoda Auto
Škoda Rapid
|
Zdroj: acz
Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular
|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda 420 Popular
|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda 420 Popular
|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda Popular
**Škoda Popular** byl velmi úspěšný model, který vlastně pomohl vybudovat image české značky. Vyrobeno bylo necelých 20 000 kusů. Zde na fotografii je dokonce v edici Monte Carlo.
Škodou Popular do Kalkaty
|
Zdroj: archiv
Škoda Popular
|
Zdroj: Zdeněk Vacek
Zavřít