Podivný vesmír M. Zuckerberga: Jak se z hrdinů digitální revoluce, třeba Facebooku, stali veřejní nepřátelé
Mělo to být velké oznámení a důležitý krok pro jednu z nejvlivnějších společností planety. Korporace Facebook, šestá nejcennější firemní značka na světě, se 28. října přejmenovala na Meta. Ale nejde jen o pouhou změnu názvu.
Šéf Mety Mark Zuckerberg v hodinové prezentaci představil vizi metavesmíru, organicky propojujícího všechny platformy korporace do jedné. Kromě sociálních sítí Facebook a Instagram sem patří komunikační aplikace WhatsApp a Messenger či společnost Oculus, která vyrábí zařízení pro virtuální a rozšířenou realitu. Tento metavesmír se pak s pomocí zařízení na bázi hologramů, průhledových displejů, smart brýlí a dalších bude překrývat s nedigitálním, „reálným“ světem. Reakce internetu na Zuckerbergovu prezentaci byla okamžitá.
Superpadouch
„Úžasné. Android Mark už skoro vypadá jako člověk!“
„Sledujte, někdo do něj naloadoval program pro úsměv.“
„Přesně tohle dělá každá zlá megakorporace v každém science fiction filmu.“
To je krátký výběr ze záplavy ironických hlášek a sarkastických výkřiků, jež po Zuckerbergově prezentaci zaplnily sociální sítě a komentářové sekce webů.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!