Test Audi: Pokud na obrázku nevidíte sexuální dračice s falickými symboly, tak jste perverzní
Omluvu světoznámé automobilky AUDI za to, že dala na reklamu malou holčičku s banánem, vítají nejen morálně ne/binární progresivisticky (a)sexuální liberální čtverco-kruhy. Ale hlavně unavené stárnoucí ženy.
“Pokud vám je víc než 35 let, muži na vás volají, jen když blbě zaparkujete. Když ale malá holčička s banánem dokáže vzbudit sexuální skandál, pak je jasné, že v takovéhle společnosti máme i my, frustrované stárnoucí ženy, svou zářnou budoucnost”, svěřila se Reflexu občanka Petra R., která si však přála kvůli závisti konzervativců zůstat v anonymitě.
Pokud se jí k jejímu strhanému zevnějšku podaří ztloustnout ještě o nějakých 20-30 kilo a plně se radikalizuje, má velkou šanci stát se tváří nějaké luxusní značky, jako je například Calvin Klein a další moderní progresivistické firmy. Držme ji tedy palce a sobě klobouky, tahle doba bude ještě jízda.
Petra Röslerová, toho času na mateřské dovolené, paroduje české celebrity a politiky s takovou přesností, že kdyby jí na oblečení občas neprosvítala izolepa, vůbec byste nepoznali, kdo je kdo. Nyní vám svá díla představuje v naší rubrice Oko za oko.