Nora a Braňo Mojsejovi

Nora a Braňo Mojsejovi Zdroj: Stanislav Krupař

Nora Mojsejová porazila reklamu na psí žrádlo

Luděk Staněk

OK, nyní je to oficiální. Pořad Šéfka, potažmo Nora Mojsejová v Čechách opravdu nikoho nezajímají. V neděli byl pořad s uřvanou slovenskou podnikatelkou poražen jak Miroslavem Donutilem na ČT1, tak SuperStar na Nově. Ještě významnějším faktem je ale to, jakým způsobem k porážce došlo.

 

Po VIP zprávách, které většinou dělají Primě solidní sledovanost, došlo k propadu v share o více než deset procent. V praxi to znamená, že lidé se po VIP zprávách neobtěžovali ani zjistit, o čem pořad je, a rovnou přepnuli někam jinam.

 

 

Zajímavé je i sledování minutové křivky sledovanosti. Výkyvy během reklamních breaků na konkurenčních televizích byly minimální. V praxi to tedy znamená, že jen minimum lidí na Šéfku přepnulo, i když program, který sledovali, měl reklamní přestávku, a raději sledovali reklamu na psí žrádlo. Ale co si budeme povídat, je úspěch, že Šéfka dokázala porazit alespoň reklamu na psí žrádlo.

 

 

Prima bude muset hodně rychle vymyslet, co s licenčním pořadem, který v originále vypadal dobře, ale byl naprosto zničen lokální adaptací, udělá. V tuhle chvíli je Šéfka zralá na stažení z českých obrazovek. A popravdě řečeno – poté, co se PR oddělení Primy snaží připoutat k show pozornost historkami o tom, kterak jeden soutěžící před druhým někde onanoval, bych řekl, že by bylo fajn tohle utrpení pro všechny strany příliš neprodlužovat. Otázka ale je: může si Prima poté, co byla nucena minulý týden stáhnout další nepovedenou reality show Čápi s mákem, dovolit přiznání už druhé (a na rozdíl od Čápů trochu dražší) tragické chyby ve svém jarním vysílacím schématu?