K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.

K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem. Zdroj: Archív

K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.
K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.
K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.
K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.
K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.
8 Fotogalerie

Šedesátá léta: Stavebnice pro zéland

Zdeněk Vacek

K nemnoha socialistickým výrobkům schopným uspět v dravé kapitalistické konkurenci nejen cenou patřila v 60. letech Škoda Octavia. Skandinávští jezdci s nezničitelnými „oktávkami“ zářili na Rallye Monte Carlo, pro novozélandské farmáře vyvinul penzionovaný šéfdesignér Josef Velebný SUV Trekka à la Land Rover a v Pákistánu zabodoval skopakem.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!