„Objem učiva na státních školách je nesmyslný,“ tvrdí MARTIN ROMAN, manažer, podnikatel a aktivista za změnu českého vzdělávání

„Objem učiva na státních školách je nesmyslný,“ tvrdí MARTIN ROMAN, manažer, podnikatel a aktivista za změnu českého vzdělávání Zdroj: Nguyen Phuong Thao

Bylo pro mě zajímavé vidět, jak moc mohou být motivováni lidé, kteří za vzdělávání platí. Spolužáci se dívali na hodinky, když skončila hodina: hlídali, abychom neskončili dřív a oni tím nepřišli o svoje peníze.
Obecně je prokázáno, že čím déle jdou děti společně v jednom proudu, společnou cestou, tím je dotyčný systém vzdělávání lepší.
2 Fotogalerie

Co se děje mezi dvěma zvonky

VERONIKA BEDNÁŘOVÁ

Reformě českého vzdělávacího systému se věnuje systematicky. Je ve správní radě tří soukromých škol, vydává v českém překladu knihy určené přímo pro učitelskou praxi, loni napsal článek Jak se pozná dobrá střední škola, založil a deseti milióny ročně od roku 2011 financuje český projekt Čtení pomáhá. Méně už se ví, že český manažer, podnikatel, miliardář a filantrop MARTIN ROMAN (49) dokončil před třemi lety na britské University College London (UCL) roční magisterský program Efektivita učení  a výuky. Jakým směrem se snažení bývalého šéfa ČEZ, který se teď věnuje obchodování s realitami, bude ubírat dál?

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!