Kdo koupí zájezd dřív, bude mít větší výběr i dobrou cenu, říká Ondřej Rušikvas z Blue Style
Letošní dovolenková sezona už běží a podle prodejů zájezdů se zdá, že bude přes všechny informace o ekonomické krizi úspěšná. „Dovolená je fenoménem, který lidé nechtějí škrtnout ze svých rozpočtů, Pouze se přizpůsobí situaci,“ říká v rozhovoru pro Reflex Ondřej Rušikvas, provozní ředitel cestovní kanceláře Blue Style. Kdy je ale nejlepší zájezd s cestovní kanceláří koupit?
„Nejširší množství výhod v případě slev, ale i ve výběru destinací a hotelů je spojeno s nabídkou first moment. Docela zajímavým trendem je, že už minulá sezóna ukázala, že ten, kdo déle čekal, se nakonec nedočkal úplně toho nejlepšího, nemohl si už tolik vybírat. Naše doporučení je tedy nakupovat včas, protože paradoxně last minute, nákup na poslední chvíli, může být v určitou chvíli dražší než je first moment,“ upozorňuje Ondřej Rušikvas z cestovní kanceláře Blue Style.
Podle Rušikvase zůstanou v případě leteckých zájezdů nejoblíbenějšími tradiční destinace jako Řecko, Tunisko, Egypt a Turecko. V zimních měsících jsou zajímavými cíli i Kapverdy, Omán či Srí Lanka. A na teplejší měsíce se stále větší oblibě těší pobyty, u kterých je kombinována odpočinková a aktivní dovolená. Například Madeira či Mallorca.