Přiblížíme publicistiku lidem. 168 hodin nahradí Strážmistr Topinka, tvrdí ředitel České televize
Česká televize vstupuje do nové éry zpravodajských a publicistických pořadů, která podle slov ředitele Součka přiblíží publicistku a zpravodajství více lidem. Kromě náhrady pořadu 168 hodin Strážmistrem Topinkou chystá Česká televize také výměnu Otázek Václava Moravce za Poštu pro tebe a Reportéry ČT vystřídá Štaflík a Špagetka.
Upozornění: Divoký kačer je fake news o skutečných událostech, které se sice nestaly, ale mohly by, jakkoliv znějí neuvěřitelně.
„Publicistické a zpravodajské pořady na České televizi nenabízely lidem to, co od nich lidi vyžadovali a co by si přáli. Samé politické kauzy, investigativní reportáže, které rozkrývaly zlé a nepříjemné věci, popřípadě náročné diskuse, kterým lidé nerozuměli, naše diváky akorát děsily a rozčilovaly. Publicistika a zpravodajství má být o tom, rozdávat lidem radost,“ prohlásil ředitel České televize Jan Souček.
„Po interních problémech pořadu 168 hodin mi už došla trpělivost, která byla dlouhodobě zkoušena. Takhle se přeci publicistický pořad nedělá, abyste tím někoho naštvali. Publicistický pořad musí člověka pohladit po duši,“ domnívá se Souček.