Výrobce žiletek mění svět. Díky jeho reklamě všichni muži změnili své chování a stali se z nich gentlemani
Nová reklama firmy Gillette, která zobrazuje muže jako maskulinní kretény, co jsou hnáni kupředu pouze chtíčem, sklízí své ovoce. Ač ze začátku tedy sklízela kritiku hlavně ze strany mužů, nyní to vypadá, že konečně všichni do jednoho pochopili to její poselství. Každý jediný muž na celém světě se chytil za nos a díky reklamě od firmy Gillette změnil své chování k ženám.
„Když jsem viděl tu reklamu, uvědomil jsem si, jak jsem žil špatně. Ženy jsem bral pouze jako objekty svého zájmu. Neuměl jsem s nimi zacházet. V práci jsem sahal kolegyním na zadek, mačkal jim ňadra nebo jsem jim rovnou mezi ňadra zabořil hlavu a dělal ‚brm, brm, brm‘. Teď vím, že to bylo špatné. Že takto se muž chovat nemá.
Teď jsem úplně jiný člověk. Chodím na terapii, nechal jsem se kastrovat a o ženy se nezajímám. Beru je jako muže. Neplácám je po zadku, netahám je za cecíky, prostě nic,“ prozradil pan Joshua, jeden z téměř pěti miliard mužů, kteří se díky reklamě Gillette začali k ženám chovat úplně jinak.
Je jedno, jestli je muž starý, mladý, černý nebo bílý. Jestli je křesťan, muslim, adventista sedmého dne anebo zaříkávač hadů. Všichni do jednoho díky reklamě prozřeli a změnili své chování.
„Netušil jsem, že dělám něco špatně. Své ženy jsem nepouštěl ven, mlátil je. Jednu jsem dokonce prodal za kozu. Pak jsem viděl reklamu na Gillette a brečel jsem. Normálně jsem se rozbrečel. Od teď všechny své ženy respektuji. Když je venku zima, tak jim doma zatopím, když jsem v práci nebo s kamarády venku a ony vaří a uklízí, aby jim nebyla zima. Dokonce je o víkendu pouštím proběhnout se na zahradu, aby měly i nějaký ten pohyb. Od té reklamy je všechno jinak,“ holedbal se Ahmed Radhul z Iránu, který zcela přehodnotil svůj pohled na ženy.
Ženy z celého světa hlásí klid. Nikdo na ně sexuálně neútočí. I znásilňování probíhá výhradně mezi muži.
„Tak jasně, že jsem měl chuť na ženskou. Dobrovolně mi žádná dát nechce, tak jsem přemýšlel, že bych nějakou znásilnil, jakože přinutil k aktu, jestli mi rozumíte. Potom jsem ale viděl tu reklamu. Pohnulo to se mnou. Nemohl jsem znásilnit ženu. Musel jsem všechno přehodnotit, takže jsem znásilnil prodavače od nás z trafiky. To je v pořádku. To je chlap,“ vysvětloval Radim Ouřada, jak nyní zahání své choutky. Vyjádření trafikanta se nám získat nepodařilo. Prý nechce s nikým mluvit.
Celosvětově vzrostla spokojenost žen až o třicet pět procent, což je v tak krátké době neuvěřitelné a lze to srovnat snad jen s lokálními úspěchy feministek v minulosti, jako bylo například volební právo žen, právo žen na vzdělání anebo právo žen trávit v koupelně půl dne.
Můžeme si o Gillette, potažmo o různých reklamách, které se svezly na aktuálním dění, myslet cokoliv, ale této konkrétní nemůžeme upřít jediné. Udělala svět lepším místem pro život. Nejen pro ženy, ale i pro muže.
Kromě tedy trafikanta, u kterého „nakupuje“ Radim Ouřada. Tomu se na světě teď asi moc nelíbí, ale víte, jak se to říká. Když se kácí les, padají třísky. Opakovaně znásilňovaný nebohý trafikant je jen malá oběť za to, že muži celosvětově potlačili své mužství a začali se konečně chovat hezky.
Divoký kačer je fake news o skutečných událostech, které se sice nestaly, ale mohly by, jakkoliv znějí neuvěřitelně. Realitou však je kopie Českého Krumlova v Číně.