
Co bylo nejsledovanější na Netflixu v druhé polovině loňského roku?
Netflix zveřejnil nejnovější Zprávu o sledovanosti, která přináší přehled toho, co diváci nejvíce sledovali od července do prosince 2024. Druhé pololetí roku 2024 zcela ovládla druhá řada seriálu Hra na oliheň. Co dále z reportu vyplynulo?
Velikost a zapojení publika
Diváci na Netflixu strávili ve druhé polovině loňského roku více než 94 miliard hodin sledováním obsahu a za celý rok 2024 téměř 200 miliard hodin.
Strhující návrat Hry na oliheň jako nejsledovanějšího seriálu
Přestože druhá řada Hry na oliheň měla premiéru pouhých šest dní před koncem roku, naprosto ovládla druhou polovinu roku 2024 jako nejsledovanější seriál s 87 miliony zhlédnutí. Zároveň čtyřnásobně překonala sledovanost první řady (22 milionů) ve srovnání s první polovinou roku.
Tituly s dlouhodobým úspěchem
Mnoho titulů si udrželo diváckou oblibu dlouho po své premiéře, například film Red Notice z roku 2021 (29 milionů zhlédnutí) nebo seriál Stranger Things, který napříč čtyřmi sezónami zaznamenal 37 milionů zhlédnutí. Seriál Útek z vězení (Prison Break), jehož poslední řada byla odvysílána v roce 2017, si připsal 109 milionů zhlédnutí napříč devíti sezónami.
Lokální příběhy oslovily diváky po celém světě
Téměř třetina veškeré sledovanosti na Netflixu pochází z neanglicky mluvených titulů. Mezi nejsledovanější seriály druhé poloviny roku patřily norský La Palma (52 milionů zhlédnutí) a mexický seriál Nehoda (The Accident) (41 milionů). Velký úspěch zaznamenaly také tituly jako korejský film Pan Černý pás (Officer Black Belt) (40 milionů), francouzský seriál Klec (The Cage) (23 milionů), druhá řada německého seriálu Císařovna (The Empress) (19 milionů), brazilský film Senna (15 milionů), napínavý indický seriál IC 814: Únos do Kandaháru (IC 814: The Kandahar Hijack) (12 milionů), japonský seriál Podvodníci z Tokia (Tokyo Swindlers) (12 milionů) a kolumbijský seriál Sto roků samoty (One Hundred Years of Solitude) (9 milionů).
Kvalitní a rozmanité tituly napříč žánry
Akční filmy a dramatické seriály byly ve druhé polovině roku 2024 nejoblíbenějšími žánry. Diváci si však užívali i širokou škálu příběhů z oblasti komedie, romantiky, reality show, dětských a rodinných pořadů a dalších.
Akční: Příručák (137 milionů), Rebel Ridge (129 milionů), Černá holubice – 1. řada (39 milionů), Cobra Kai – 6. řada (38 milionů) Drama: Dokonalý pár (75 milionů), Monstra: Příběh Lylea a Erika Menendezových (70 milionů), Outer Banks – 4. řada (36 milionů), Poštovní prapor (41 milionů) Komedie: Tohle nikdo nehce – 1. řada (57 milionů), Family Pack (41 milionů), Hra na city (26 milionů), Stařík v utajení – 1. řada (22 milionů) Romantika: Naše malé tajemství (81 milionů), Emily in Paris – 4. řada (58 milionů), Z kopce (48 milionů), Virgin River – 6. řada (19 milionů) Reality Show: Culinary Class Wars – 1. řada (17M), Love Is Blind – 7. řada (14M), Makléři z Hollyoodu S8 (12M), Is it Cake? Holiday – 1. řada (10M) Děti a rodina: Mimoni: Padouch přichází (76 milionů), Trollové 3 (61 milionů), Tenkrát na Vánoce (60 milionů), Gábinin kouzelný domek – 10. řada (20 milionů) Dokumenty: Do ohně: Ztracená dcera (25 milionů), Ztracené děti (25 milionů), Martha (19 milionů), Simone Biles se zvedá (13 milionů)
Celá Zpráva o sledovanosti za druhou polovinu roku 2024 je k dispozici ke stažení na odkaze zde.