Zastavte šílenství po ideálu krásy, vyzývá zcela neotřelá reklamní kampaň
I velmi krásné, chytré a úspešné ženy často přemýšlí nad tím, jaké by to bylo, kdyby byly ještě krásnější. To vyplývá z myšlenek, které se čas od času objeví v mysli snad každé ženy. Ty zní: “Když vypadám lépe, jsem lepší člověk.“ Nová a velmi zajímavá reklamní kampaň se to snaží vyvrátit.
Kampaň tvoří série fotek, na kterých jsou hesla, jež upozorňují na šílenství, které vytváří současný ideál krásy. Robin Rice, zakladatel firmy Be Who You Are Productions (Buďte, kým jste), vytvořil kampaň Stop The Beauty Madness (Zastavte šílenství po kráse) tak, aby změnil výše zmírněné myšlenky v hlavách mnoha žen. Snaží se upozornit na základ problému, který tkví v tom, jestli má být vůbec fyzická krása reálnou hodnotou a zda ji máme brát tak vážně. „Válka o krásu totiž nejde vyhrát, vždy na vás najdou něco nevyhovujícího,“ dodává Rice.
Podívejte se na pozoruhodné obrázky a hesla v kampani Zastavte šílenství po kráse: