Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.

Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc. Zdroj: C. A. T. S.

Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.
Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.
Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.
Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.
Organizace C. A. T. S. se snaží v londýnském metru vybrat peníze pro kočky, které potřebují pomoc.
9 Fotogalerie

Lidé v Londýně jsou nadšení – reklamy v metru nahradily fotky kočiček

vib

Londýnská stanice metra Clapham Common byla otevřena již v roce 1900. Ovšem v posledních dnech vstoupila „do dějin“ tím, že na všech 68 reklamních panelech jsou zde na dva týdny fotografie koček. Místo reklam mobilních operátorů, výživových přípravků či televizí samé kočičky. A lidé jsou akcí nadšení.

 

Jedná se o propagaci akce C.A.T.S., což je anglický název pro kočky. Ve skutečnosti se je to šikovná zkratka spolku Citizens Advertising Takeover Service, který se snaží vybrat peníze pro kočky, které v Londýně potřebují pomoc či hledají novou rodinu, která by se o ně starala. Podle odhadů jsou jich tisíce.

V první fázi kampaně začátkem letošního roku bylo vybráno celkem 23 tisíc liber, teď organizátoři doufají, že to bude víc.

Podle všeho bude, protože akce má velmi dobrý ohlas. Bylo by proto užitečné uspořádat něco podobného i v českých a moravských městech.