NoviNÁŘEK: Je nová Babišova kampaň jako toluen? ANO, je
Mnoho už se toho napovídalo o nejnovější kampani hnutí ANO. Podobně jako předchozí kampaně tohoto řekněme netradičního hnutí, má všechny předpoklady k tomu, aby byla úspěšná – míří na správnou cílovku, je snadno pochopitelná a klasicky postavená jenom na lžích a nesmyslech.
Člověku se až zvedá žaludek z toho, co všechno je ANO ochotné naplácat na billboardy a obhajovat v televizi. A pokud je vám z toho skutečně na zvracení, neztrácejte hlavu! Hnutí Praha Sobě má pro vás řešení – můžete chodit blinkat na toalety do všech pražských restaurací zdarma, aniž byste si museli kvůli tomu dávat obligátní Kofolu do trojky. To je to, co se lídr hnutí Praha Sobě teď rozhodl řešit. Volně přístupné záchody v barech. Protože nedostatek veřejných toalet je to, co nás v Praze trápí úplně nejvíc.
Víte, marketingoví experti pořád dokola opakují, že kampaně ANO se nám možná nemusejí líbit, ale jsou profesionálně udělané, fungují a voliče přesvědčí. Ale když se reálně podíváte na českou politiku, tak vás musí nutně napadnout, že Babišově hnutí vyhrávají volby ne prolhané kampaně, ale hlavně konkurenční strany a jejich geniální nápady.
I na to bude v dnešním díle pořadu NoviNÁŘEK nadávat náš redakční expert na nedělání své práce Jan Studnička.