Marek Stoniš: Jak Andrej Babiš sám do telecí jámy spadl
Zatímco Andrej Babiš česky moc neumí, obchodníci v jeho firmách umí s češtinou kouzlit náramně. To takhle jdete do krámu, dostanete chuť na telecí párky, a tak si je koupíte. Doma se začtete do štítku se složením výrobku a dočtete se: Vepřové maso 65 procent, telecí maso 2 procenta. Zbytek nějaké odřezky, chemie, umělá hmota a další nepoživatelný sajrajt… Výrobce: Kostelecké uzeniny, tedy jedna z významných firem našeho pana premiéra. Nebo jeho svěřeneckého fondu či co.
V této telecí souvislosti mne ihned napadlo: Když jsem před pár dny slyšel v rádiu rozhovor s fňukajícím Andrejem Babišem, který si stěžoval, že mohl mít o pár europoslanců víc, kdyby ve volbách nekandidovalo hnutí ANO, vytrollíme europarlament (ona dnes už legendární Sejroška), kterou si voliči spletli s hnutím ANO, bude líp, a naházeli mu hlasy. Prostě si ho spletli, stejně jako si spletli jeho vepřovo-telecí párek s pravým telecím párkem.
Dobře mu tak. Kdo s čím zachází, tím také schází.