Jiří Hána (vlevo) a Radek Holub

Jiří Hána (vlevo) a Radek Holub Zdroj: Jan Malíř

Zpívat jako Ungelt: „Úniková“ komedie o posedlosti stát se operním tenorem

Richard Erml

Na pražské divadelní mapě náleží divadélku Ungelt zvláštní místo. Hluboko pod úrovní chodníku, směřujícího na Staroměstské náměstí, najdete scénu, do které její zakladatel Milan Hein vložil svůj principálský modus vivendi. Ať se tam nahoře děje co se děje, ať se politické klima mění jako počasí, my jedeme po své lajně. A tou je v zahraničí úspěšná konverzační hra pro dva, tři, čtyři herce. Víc by se jich na jeviště stejně nevešlo. Podmínkou úspěchu bývá získat opravdu špičkové herce, žádné začátečníky, a jejich herecký potenciál vložit do rukou neméně zkušeným režisérům.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!