
Thriller V pasti je především hereckou exhibici Billa Skarsgårda a Anthonyho Hopkinse
Snímky odehrávající se na co nejstísněnějším prostoru typu telefonní budky nebo hrobu bývají filmařskými cvičeními až exhibicemi: scenáristé, režiséři i herci se chtějí předvést, že umějí diváka zabavit i s tak extrémním kreativním omezením. Málokterý tvůrce ale dokáže udržet hru „čistou“ až do konce, bez berliček, které by mantinely posouvaly.
Takže tady Eddie se chytí do pasti a skončí zavřený v luxusním autě. Je to nezodpovědný hajzlík, malá dcerka je mu ukradená a on jen kouká, kde by co čmajznul. A tohle auto, zaparkované v anonymním americkém velkoměstě, nebylo zamčené. Ale taky – což Eddie nemohl tušit – je opancéřované, zvukotěsné, ovládané na dálku a schopné dávat třeba elektrické šoky. Mladík se tak ocitne vydaný na milost a nemilost zjevně hodně naštvanému staříkovi na telefonu, který se Eddiemu chce pomstít za své životní ztráty.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!