Video placeholder

Jednu restauraci jsme po pandemii zavřeli, dalších 8 otevřeme. Zdražovat nebudeme, říká šéf KFC Hubík

Martin Bartkovský

Pandemie ovlivnila i stravovací návyky lidí. Českému KFC se v dobách lockdownu celkem logicky zvedlo využívání služeb Drive Thru nebo rozvozu o desítky procent. Stejně tak se osvědčila třeba mobilní aplikace. Tyto služby ale nebyly jen záležitostí pandemie, nadále zůstanou, protože se je Češi naučili využívat. Nejen o tom jsme se bavili s Liborem Hubíkem, šéfem českého, německého a rakouského KFC.

„Po pandemii jsme zavřeli jednu restauraci, a to tu v Nových Butovicích. O tom jsme ale uvažovali dlouhodobě. Na druhou stranu jich letos plánujeme otevřít 7–8 nových a s celkovým počtem 108 restaurací jsme v tomhle lídrem v Česku,“ popisuje situaci Libor Hubík. Zároveň dodává, že nechtějí své produkty zdražovat tak, jak k tomu sáhla řada klasických restaurací.

V KFC se ročně spotřebuje 5 000 tun kuřecího masa. Takto velkou poptávku jsou v Česku schopni uspokojit pouze ti největší hráči. Maso tak dodává jak Vodňanské kuře, patřící do svěřenského fondu Andreje Babiše, tak Drůbežářský Závod Klatovy, dvě největší tuzemské drůbežářské společnosti. „My od začátku pracujeme s lokálními dodavateli, ať už jde o klatovský závod nebo Vodňanské kuře, ale i další. Máme s nimi dlouhodobou spolupráci a musí splňovat jak standardy kvality masa EU, tak naše vlastní přísná kritéria. Vyžadujeme například speciální tzv. devíti řez kuřete a to není každý schopný splnit. Cestou masa ze zahraničí jít nechceme,“ popisuje Hubík původ masa v KFC.

Stojí si Libor Hubík za svým tvrzením, že KFC není fast food? Jaká bude budoucnost stolování v restauracích KFC? A financuje jejich facebookový fanclub ruská rozvědka, jak o nich tvrdil Petr Ludwig? A chutnají mu hranolky? Nejen to se dozvíte v rozhovoru ve videu v úvodu článku.