Bartkovský: Babišovi funguje Antifiala. Schillerová je Shopaholic Adel české politiky
Politici a sociální sítě, to je téma, které se nikdy nevyčerpá. Neschopnost správného úsudku a nedostatek zkušeností s novými médii často pomáhají vytvářet nebývalý bizár. Posledním případem tohoto druhu je přihlouplé německé nakupování Petra Fialy. Kdo udává tón na sociálních sítích? A co je na komunikaci vlády špatně? I tato témata rozebereme s Martinem Bartkovským.
Fiala nakupuje Nutelu v Německu a pak blábolí o cenotvorbě. Jana Černochová na Twitteru zcela nesmyslně vyzývá k vystoupení z OSN a Alena Schillerová se na TikToku stává parodií sebe sama. A to ani není před volbami. Politici opět dokazují, že neumějí se sociálními sítěmi zacházet a že často ani nejsou schopni tuto agendu svěřit rozumným profesionálům. Jestli je někde o bizár nouze, jsou to sociální sítě prezidenta Petra Pavla. Ten se na Hradě tak hlídá, až je nudný. A to také není dobře, protože to v jeho případě působí silně neautenticky.
Jaké chyby dělají politici při komunikaci na sociálních sítích? Jak se jejich vystupování podepisuje na volebním výsledku a voličských preferencích. A na co si dát pozor při cestách do Afriky? Dozvíte se ve videu.