Poznávání cizích zemí, exkluzivní cestopisy a autentické reportáže. Lidé a Země vychází nyní ve větším formátu
Cestopisný měsíčník Lidé a Země z portfolia českého mediálního domu Czech News Center mění od nového roku svou podobu! Grafické proměny se časopis dočkal se vstupem do své sedmdesáté sezóny. Na stáncích se tak čtenáři od 13. ledna setkají s novým designem.
Nejvýznamnější a nejviditelnější změnou je zvětšení formátu, redesignem prošla vnitřní grafika a faceliftu se dočkalo i logo, které získalo svěží, zaoblenější kontury a na titulní straně opouští žlutou barvu.
„Během celého roku jsme sbírali podněty od čtenářů, předplatitelů i našich fanoušků a tyto průzkumy nám ukázaly jasný směr. Zachovat a ještě posílit základní prvky identity časopisu: autentické reportáže z cest, špičkové fotografie, pevnou redakční strukturu a grafickou čistotu a přehlednost. Zároveň jsme vyslyšeli četná přání k rozšíření redakčního obsahu”, popisuje Jakub Kouřil, brand manažer měsíčníku Lidé a Země.
Stěžejní náplní časopisu tak nadále zůstávají původní cestovatelské reportáže osvědčených autorů i nových tváří a kvalitní fotografie, ale přibyly kratší redakční formáty, nové rubriky a časopis počítá i s užším zapojením čtenářů, například prostřednictvím Instagramu v každém čísle.
„Redesign je přirozeným završením změn, které se v časopise odehrávaly v posledních dvou letech. Za klíčové považujeme zvětšení formátu, který jednak umožňuje působivější vyznění fotografií a rozšíření obsahu včetně nových rubrik, ale také lépe souzní s cestovatelskou tématikou, již si spojujeme se širokým pohledem na svět, rozšiřováním obzorů a volností,“ vysvětluje šéfredaktor titulu Honza Čermák.
Časopis ve volném prodeji vyjde na 59 Kč. Pro předplatitele je cena výhodnější, za 12 výtisků zaplatí jen 612 Kč.