Levnější energie si zařídíte i z křesla v obýváku
Domácnosti začaly v době koronavirové pandemie hledat víc než kdy jindy úspory za energie a masově přecházet na moderní metody komunikace. Ty umožňují změnit dodavatele a podepisovat smlouvy, aniž byste museli kamkoliv chodit. A hlavně – můžete tak ušetřit i tisíce korun.
Například největší český alternativní dodavatel energií Bohemia Energy nabízí podpis smluvních dokumentů bezpečně a bez rizikových kontaktů doma na počítači, tabletu nebo na mobilním telefonu se stejnou platností jako při vlastnoručním podpisu „papírové“ smlouvy.
Smlouva jednoduše online
Je to velmi snadné a elektronický podpis zvládne každý. Do e-mailu zákazníkovi přijde odkaz na dokument, který má podepsat. Ten si pročte, zkontroluje a podepíše podle toho, na jakém zařízení jej otevře. Na telefonu nebo tabletu prstem nebo stylusem, na PC myší nebo na notebooku také touchpadem.
„V žádném případě ale zákazníkům nebereme možnost probrat vše s našimi prodejci či poradci, jenom místo osobního setkání je to nyní telefonicky. Poradíme nejenom se změnou dodavatele elektřiny a plynu, ale i s dalšími možnými energetickými úsporami v domácnostech. A to zdarma a i těm, kteří nejsou našimi zákazníky,“ říká Libor Holub, obchodní ředitel Bohemia Energy. Zdůrazňuje přitom, že v době, kdy mnoho domácností pečlivě zvažuje každý výdaj, je možné změnou dodavatele energií velmi jednoduše ušetřit až několik tisíc korun ročně.
Webová kancelář k dispozici 24/7
Moderní metody komunikace jsou ale stále populárnější nejenom při uzavírání nových smluv, ale i při řešení všech záležitostí, které zákazník potřebuje vyřídit. „Klienti více využívají webovou kancelář a také dávají přednost elektronické formě korespondence před papírovou,“ říká ředitel zákaznické péče Bohemia Energy Robert Šíma.
Narozdíl od kamenných poboček nebo zákaznických linek má webová kancelář otevřeno čtyřiadvacet hodin denně, takže vše můžete řešit tehdy, kdy se to hodí právě vám, třeba večer nebo o víkendu. Není divu, že online portály lidé využívají v čím dál větší míře a dodavatelé se proto zaměřují na rozšiřování jejich služeb. „Naši zákazníci tak mohou třeba zaplatit za spotřebovanou energii platební kartou,“ doplňuje Robert Šíma.