Kampaň jako víno. Kdo stojí za chaosem, který potápí Piráty?
Volby, respektive předvolební období a jeho kampaně jsou taková bizarní věc. Z nejrůznějších spotů a billboardů často není vůbec jasné, co mají strany za lubem, jindy si zase říkáme, jestli mají daní politici všech pět pohromadě. Zvláštní případ je i kampaň koalice Pirátů a Starostů, která je v posledních týdnech táhne slušně ke dnu, což ostatně dokazují i čísla průzkumů. Náš speciální reportér Dominik Dabrowski se tomu rozhodl podívat na kloub. Více v Událostech Luďka Staňka na Mall.tv.
Jako má Babiš Máru, má i Bartoš svýho Máru, jenže tenhle k marketingu přičuchl tak maximálně z letadla. V kampani motá věci k sobě jak ožralej jointa a vybírá si ty největší koniny, na který je třeba se zaměřit. Je sice plus, že lidem jménem PirSTANu neslibuje pečený holuby do huby, ale to co předvádí na sociálních sítích je slušná akrobacie.
Piráti tak lobují za seniory, za budoucnost, za děti, za lesy, proti lobbistům, proti Babišovi, proti korupci, proti Rusku a Číně a tak dal. Prostě si vybrali všechno opačně proti Babišově ANO, aby zaujali jeho odpůrce. Jenže ono to moc nefunguje...