Perfetto. Brad Pitt hovoří o spolupráci s De'Longhi
Kampaň, která od září běží v několika světových zemích, zachycuje podstatu italského způsobu pití kávy. Přečtěte si, jaké hodnoty herce inspirovaly ke spolupráci s De'Longhi.
Přední světový výrobce kávovarů De’Longhi v září spustil svou první globální kampaň, v níž představil Brada Pitta jako ambasadora. Reklamní film, natočený hvězdným týmem z Hollywoodu, nás provází italskou kulturou inspirovaným poklidným dopolednem v životě herce a končí perfektní chvilkou se šálkem kávy.
Volba Pitta jako tváře kampaně rozhodně nebyla věcí náhody. Podle herce pojí jeho i značku společné hodnoty – sofistikovanost, elegance a smysl pro kvalitu a detail. Právě tato snaha De’Longhi vyladit nejmenší detaily pro dosažení kvalitního harmonického celku byla hlavním důvodem, proč se herec rozhodl se značkou spolupracovat:
„Vážím si smyslu pro detail, který značka De’Longhi aplikuje na své kávovary. Tento druh promyšlenosti je charakteristickou hodnotou italského designu – to, jak italští designéři navrhují produkty pro skutečné lidi ve skutečných situacích: určité detaily, které nemusí být hned zřejmé, pak nakonec mají hluboký vliv na vás a váš život.“
Také vedení společnosti se vyjádřilo k rozhodnutí svěřit herci roli tváře značky: „Je to dokonalý ambasador pro pronesení závěrečného claimu naší reklamy! Káva je produkt, který má rád každý, a proto jsme hledali někoho, kdo by byl znám nejen na mezinárodní úrovni, ale také v široké části populace: znají ho různé generace, je oblíbený u mužů i žen, oceňují ho jednotlivci i rodiny.“
„Káva pro mě není jen nápoj,“ říká Pitt. „Je to něco, co nás spojuje s druhými, ale také způsob, jak si vychutnat chvilku sám pro sebe.“ V tomto přístupu se prý herec inspiroval evropským stylem života: „Jako Američan obvykle piji svou kávu ve spěchu. Evropský, a zvláště italský způsob pití kávy však vnímám spíše jako druh rituálu. Líbí se mi myšlenka toho, že se posadím na gauč a opravdu si svůj šálek vychutnám.“
A jaký druh kávy má Brad osobně nejraději? „Běžně si dávám tři cappuccina za dopoledne. Odpoledne je pak někdy vyměním za espresso. Záleží na tom, kolik mám ten den zrovna práce.“
Kampaň je podle De’Longhi prvním krokem k představení značky mezinárodnímu publiku: „Naším cílem je propagovat brandovou image na mezinárodní úrovni, a abychom toho dosáhli, vybrali jsme ambasadora, který nám s tímto skokem vpřed pomůže.“
Reklamní film můžete i nadále zhlédnout v televizi nebo na webové platformě YouTube.