Hloupá blondýna Nicky Tučková zpívající se špatným přízvukem není autentická, jde o virální kampaň
Na jednu stranu úleva, že lidstvo možná má ještě šanci, na druhou stranu zklamání, že už ani klasická hloupá blonďatá zlatokopka není autentická.
Ajm not bič, aj vona bí rič, pěla hlasem pětapadesátileté opilé účastnice pořadu Doremi blonďatá Nicky Tučková ve svém videu Rich boy, které zhruba před týdnem sdílel na svém facebookovém profilu každý druhý uživatel. Dívka s úděsnou angličtinou se dokonce dostala i do amerického pořadu Chelsea Lately, kde na ni upozornila sama moderátorka talk show.
Nicky Tučkovou se ve svém psychologickém rozboru zabýval dokonce i sám Jiří X. Doležal (s obligátním závěrem, že lidi málo hulej), což z ní takřka přes noc udělalo jednu z nejvýznamnějších celebrit like Agáta Hanychová or Lucka Vondráčková. Nicky měla nakročeno stát se hlavní hvězdou stáje Michala Davida, co mohla za doprovodu dvou Yamaha keyboardů otevírat nákupní centra po celém Česku, a když nebude sněžit, i na Moravě. Jenže přišlo zklamání. Nicky není opravdová, její video je virální kampaní na portál Chytryhonza.cz.
Tvůrci videa na to šli chytře. Nicky Tučkovou a klip Rich boy vypustili ven přesně ve chvíli, kdy vrcholilo finále ankety Zlatý David, která oceňuje ty nejotřesnější hudební počiny loňského roku. Většina z nich pochází právě z Youtube a mají je na svědomí amatéři, takže Nicky přesně zapadala do šablony. Internetoví uživatelé milují tragické videoklipy s aktéry, co se tváří jakoby už deset let nebyli na záchodě a zpívají texty poetikou blízké facebookovým statusům dvanáctiletých dívek po zjištění, že Justin Bieber není muž. Úspěch zaručen.
Netalentům se prostě věnuje veliká pozornost a Chytrý Honza to ví - s Nicky se trefil do černého, touha lidí po posmívání se cizímu trapasu je obrovská. Ptáte se na co že ta kampaň vlastně byla? Portál se snažil zpropagovat své služby v oblasti finančního poradenství.