Nové logo! Česká televize slaví šedesáté narozeniny a dostala od Reflexu dárek
Dobré logo je brož, jejíž záře dokáže přesvítit i to nevábné, co je pod ní: teplou colu, kolo s prasklou duší, sýr se zcela novou, ještě umělohmotnější recepturou.
Dobré logo je důležité i v televizi, jelikož pokud program z čista jasna nudí, ještě jsem tu já, brand, tradice, hledejte si ve mně jako v babiččině breviáři a nestěžujte si pořád. Televize s krásným obalem přece nemůže mít špatné nápady.
Na Kavčích horách vědí, jak je obal důležitý, takže není náhoda, že když se tu střídají šéfové, spolu s ním se vždy z gruntu změní i grafika pořadů, vzhled studií, image hlasatelů, znělky, a kdyby existovala jiná meteorologická mapa, změnila by se taky. A hlavně: upraví se logo. Obyčejně platí – lidé odcházejí a přicházejí, logo zůstává. V České televizi platí – loga přicházejí a odcházejí, jen program zůstává pořád stejný.
Aby se alespoň jednou v historii měnilo logo jindy než s nástupem nového ředitele, řekl si Reflex, který disponuje operačním týmem skvělých grafiků a výtvarníků, že vyšle na Kavky holubici míru. Redakce vypsala vlastní, „necinklou“ veřejnou soutěž o novou podobu loga ČT u příležitosti šedesátých narozenin vaší čili naší televize. Pohleďte na ně – v těch nejlepších se zračí umělcův názor i to nejlepší, co kdy ČST porodila: naše velká hokejová vítězství, slovenské pondělky, kanál ČT24 a Arabela.
Řekni nám, čtenáři, jaké logo by se ti líbilo a zda bys je chtěl vídat v rohu obrazovky nad hlavou Vladimíra Menšíka, když vypráví své nesmrtelné vtipy. Nebo navrhneš nějaké vlastní? Jaký dárek bys vůbec dal České televizi k narozeninám? Těšíme se na vaše návrhy na rxonline@reflex.cz.