Zvolte nejbizarnější předvolební kampaň v unikátní anketě
Politici udělají pro své voliče v předvolebních kampaních kde co. Někdy je to až příliš. Tentokrát můžete i vy v anketě WTF kampaně hlasovat pro nejbizarnější předvolební kampaně letošního roku.
Kandidát supermanem anebo batmanem, kandidátka v negližé, politická strana jako čistící prostředek anebo dobrý život na hřbitově. To je jen ukázka z perel letošních politických kampaní. Jejich bizarnost může veřejnost hodnotit v internetové anketě WTF kampaně, kterou pořádá Institut politického marketingu s podporou webu Médiář.cz.
"Rostoucí počet chytrých telefonů s foťáky a připojením k internetu vynesla na světlo světa – a hlavně na Facebook – skvosty politického marketingu, které jsme snad ani vidět nechtěli“, komentuje rozšíření bizarních počinů v letošních předvolebních kampaní Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu.
"Anketou chceme upozornit na to, jak se politické kampaně nemají dělat a samozřejmě také pobavit. Je protipólem právě probíhající soutěže Zlatý lístek, ve které můžou kandidáti, volební týmy a agentury bojovat o titul nejlepší kampaň,“ dodává.
Až do 30. listopadu můžete hlasovat na internetu, a to v pěti kategoriích: nejbizarnější slogan, nejbizarnější umístění, nejbizarnější video z eurovoleb, nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb a největší bizár roku.
Výsledky ankety budou vyhlášeny v průběhu prosince na webových stránkáchWTF kampaně.
Video z kategorie "Nejbizarnější video z komunálních a senátních voleb":
Video z kategorie "Nejbizarnější video z eurovoleb":