Nejkurióznější stížnosti cestovním kancelářím: Čechům vadí i málo se usmívající řidič
Léto je v plném proudu a tisíce Čechů odjíždějí s cestovními kancelářemi na dovolenou k moři. Jako každou sezonu se i letos kanceláře dočkaly pozoruhodných stížností, kterými je klienti obšťastnili. Některé opravdu stojí za to. Zde je pomyslná "topka" stížností, kterou sestavila Asociace českých cestovních kanceláří.
Klient si stěžoval, že ručníky na pokoji nebyly skládány do kreativních tvarů, nýbrž pouze vyměněny a uloženy běžným způsobem: „Pokojová služba byla celkem OK, nicméně od úrovně 4* výše bych očekával kreativní práci s ručníky.“
„Pokoj se mi zdál menší, než jsem si představoval.“
„Řidiče autobusu práce očividně nebavila, neboť se za volantem neusmíval.“
„V hotelu se dá koupit české zboží za české koruny, ale je vše v italské cenové relaci.“
„Kabelová televize na pokoji měla pouze 6 programů.“
„Byl mi naúčtován příplatek za jednolůžkový pokoj cca 5000 Kč, ale na místě jsem byl ubytován v pokoji se dvěma postelemi, požaduji vrácení příplatku.“
„Neschnoucí prádlo v apartmánu z důvodu vlhkého klima v destinaci.“
V avizovaném hotelovém bazénu s mořskou vodou si klient stěžoval na slanou vodu v bazénu.
„Toaleta v koupelně na pokoji byla vysoko (měřím 160 cm, a když jsem se na WC posadila, nedosáhla jsem nohama na zem), naopak umyvadlo bylo moc nízko.“
AČCK ke stížnostem dále uvádí, že 70-80 procent jich je neoprávněná. Ty, které mají své odůvodnění, se kanceláře snaží řešit na místě, ačkoli ani to se nemusí vždy povést. Počet reklamovaných zájezdů tvoří jen 0.6 procent.