YNSPY Academy: Jaké ingredience obsahuje DNA úspěšné osobní nebo firemní značky?
Chcete vědět, co je nového ve světě sociálních sítí? Kde hledat kreativitu a jak využít naplno potenciálu YouTube? Jak budovat osobní značku ve světě, kde tradiční média střídá uživatelsky generovaný obsah?
Pokud jste aspoň na jednu otázku odpověděli ano, je právě vám určena YNSPY Academy. V rámci “festivalu naopak” O2 Ynspirology Con, který se tento pátek a sobotu odehraje v prostorách Metropole Zličín, pro vás pořadatelé připravili sérii workshopů a přednášek na téma tvorby a distribuce obsahu v multiplatformním světě.
Má váš “soušl” stále správný kurz?
YNSPY Academy zahájí 9. 9. 2016 v multikině CinemaCity v Metropoli Zličín blok přednášek v podání Petra Pluháčka (Socialsharks) a Filipa Gregora (Socialbakers) o tom, jak si poradit se správou více sociálních profilů současně, nebo kam se sociální sítě jako Facebook, YouTube, Instagram, Snapchat a další za poslední dobu posunuly.
Bára Wagnerová a Petr Bína z agentury Friendly se s návštěvníky podělí o zkušenosti s publikem firemních sociálních profilů a slibují, že se dozvíme, jak zařídit, aby se hateři “nažrali” a značka zůstala celá. Peter Mižík z agentury Zaraguza nám na příkladech ukáže, jak firmy mohou úspěšně a kreativně komunikovat na YouTube a zapojit do své propagace influencery.
Umění vyprávět
Ve druhém bloku se budeme věnovat umění vyprávět příběh a ten úspěšným a tvůrčím způsobem nabízet publiku na YouTube. Pavel Kacerle, mistr speciálních efektů, který pracoval pro společnost Marvel na filmových verzích nejslavnějších komiksů nám ukáže, proč jedno vyprávění funguje a jiné úplně ne.
Z Londýnské centrály YouTube dorazí Anna Bartošková, která nám ukáže, jak hledat nové formáty možnosti této videoplatformy. Představují vloggeři nějaké archetypy, které nám promlouvají přímo do duše? A jak Beyoncé ale i běžní uživatelé využívají kreativního potenciálu YouTube?
DNA úspěšné značky
Ve třetím bloku se Yemi A.D. z pořádající agentury JAD Productions zamyslí nad tím, jaké ingredience obsahuje DNA úspěšné osobní nebo firemní značky. Naváže na něj Martin Veselovský z DVTV, aby se pokusil přemostit svět nových a tradičních médií a nabídl vizi toho, jak si institucionální média mohou uchovat důvěryhodnost, autoritu a dostatečně velké publikum.