Beyoncé poprvé ukázala dvojčata. Na fotografii pózuje jako Venuše a Panna Marie v jednom.
Beyoncé na svém instagramovém účtu zveřejnila první fotku měsíc starých dvojčat Rumi a Sira Cartera. S rapperem Jay-Z má už pětiletou dceru Blue Ivy. Extrémně stylizovaná fotografie, na které je zpěvačka zachycena s modrým závojem, rozepnutou květovanou róbou a dvojčaty na rukou, v sobě ukrývá důležitou zprávu. Beyoncé popírá, že by mateřství a sexuální přitažlivost představovaly oddělené atributy ženství.
Portrét byl pravděpodobně pořízen fotografem Awolem Erizku, který stál už za obdobně stylizovanou fotografií z února. Beyoncé ji tehdy použila k oznámení svého těhotenství. Většina symbolů nového portrétu byla „nakousnuta“ v zimě, nyní je však to, co bylo předtím jen naznačeno, plně odhaleno a přiznáno. Oba portréty odkazují na slavnou Botticelliho Venuši a na renesanční portréty Madony s dítětem.
Zatímco barvy prvního portrétu byly nasycené a světlo tlumené, nyní je zpěvačka s dětmi zalitá světlem. Jinými slovy posvátné čekání je u konce a děti jsou na světě. Odkaz na Pannu Marii představuje především modrý závoj, který je neodmyslitelnou součástí zpodobnění svaté na renesančních obrazech.
Nová fotografie přiznává více také z Botticelliho Zrození Venuše. Obě ženy jakoby nakročují jednou nohou k divákovi, jako by měly v příští chvíli z výjevu vystoupit. Na únorové fotografii evokovaly Venuši květiny naaranžované za zpěvačkou a připomínající růže, které na slavném obrazu fouká vítr směrem ke ztělesnění krásy.
Další podobností únorové fotky a Venušina portrétu byla pozice ruky Beyoncé, položené na těhotenském břichu, a tvar ruky Venuše. Zajímavým společným detailem je také odhalená róba Beyoncé, která nápadně připomíná tu, již Botticelli vložil do rukou víly snažící se Venuši zahalit. Celá tato hra slavné zpěvačky vysílá pečlivě promyšlenou zprávu.
Panna Marie je tradičním ztělesněním čistoty a cudnosti. Venuše zosobňuje erotickou krásu a sex. Beyoncé provokativní kombinací symbolů kritizuje, že západní svět vnímá tyto myšlenkové koncepty jako oddělené. Mistrovská manipulace se zažitými představami ukazuje, že Beyoncé toto dělení odmítá. Zpěvačka se stylizuje zároveň do role svaté matky i bohyně krásy a sexu. Potvrdila tak, že je jednou z nejvlivnějších umělkyň současnosti.