Značka Věnečky Janeček neprodává jen produkt, ale i zážitek z nakupování v designově laděném butiku

Značka Věnečky Janeček neprodává jen produkt, ale i zážitek z nakupování v designově laděném butiku Zdroj: Věnečky Janeček

Dezert jako luxusní zboží v butiku. Tradiční české věnečky s dokonalou prezentací

Darina Křivánková

Před dvěma roky začal péct věnečky pro přátele a známé, teď otevřel nedaleko Národního divadla obchod, který vypadá spíš jako luxusní butik. Nabízí tam jediný produkt: svoje sladké věnečky z odpalovaného těsta s krémem. Značka Věnečky Janeček reprezentuje jeden z gastronomických trendů současnosti, tedy vsadit všechno na jedinou kartu. Je to odvážné, ale dává to smysl.

Otevřete dveře a jste v jiném světě. Designově dotažený obchod, o němž jeho majitel zásadně hovoří jako o butiku, je koncipovaný pro zážitek z nakupování. Tmavě zelené stěny výborně kontrastují s bílou mramorovou podlahou a bílým stropem, pozornost přitáhne čelní stěna s tapetou s motivem tropické džungle, ale i svítidlo ve tvaru hejna papoušků. Pult se sladkostmi vypadá díky podsvícení jako levitující UFO, vedlejší místnost zase jako budoárek se sametovými křesílky a zlatými detaily. Eklektický, a přesto čistý styl je dílem majitele, který má za sebou několikaletou pracovní zkušenost z butiků v Pařížské třídě.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!