Nejlepší reklama na Škodu Yeti je z dílny tvůrců Top Gearu
Že je Top Gear nejlepší pořad na evropských televizích víme dávno. Navíc je produkovaný veřejnoprávním vysílatelem, protože nikdo jiný by na něco podobného nedal peníze. Teď ale máme vedle obdivu k tvůrcům ještě důvod k národní hrdosti.
Hlavní postava Top Gearu Jeremy Clarkson se už poměrně dlouho netají tím, že mladoboleslavskou Škodu Yeti považuje za automobil loňského roku. V prvním letošním Top Gearu se to navíc rozhodl dokázat pomocí celé řady testů. V nich mimo jiné dokazuje, že na okruhu je Škoda Yeti rychlejší, než Ferrari, je v něm více místa, než v Maybachu, na zadním sedadle můžete klidně za jízdy v terénu tetovat a pokud autem projde skupina hasičů i se stříkačkou, vůbec to nepoznáte. Ve finálním testu ale dojde na nejultimátnější text. Clarkson nechá na voze (který řídí a ve kterém tedy nevyhnutelně celou dobu sedí) přistát vrtulník. Není nám úplně jasné proč - asi aby dokázal, že to auto je opravdu husté. Nebo možná, že je hustý Clarkson. Nebo oboje. Ale každopádně je to velká paráda.