Nové logo Škodovky: Pitva mimozemšťana za zpěvu Anastacie
Škodovka uspořádala tajnou párty v pražské „Hušák aréně“. Důvod k oslavě, utajené před očima veřejnosti, se vždycky najde. Tímhle bylo nové logo.
Škodovácká show proběhla za podobných bezpečnostních opatření, za jakých jsou v americké tajné základně Area 51 představovány ztroskotané mimozemské talíře novým prezidentům Spojených států. U vchodu do podzemního bunkru je tam prezidentovi odebrán mobilní telefon s fotoaparátem a pak už to jde ráz naráz: „Tak tohle jsme našli u Roswellu a tohohle jsme pitvali na tom videu.“ „V tom, co je na YouTube?“ zeptá se prezident. A muž s cigaretou mu odpoví: „V tom druhém, pane prezidente.“
Nové logo, které bude zdobit škodovky budoucnosti, v O2 aréně nikdo nevyfotil z podobných důvodů. Podle svědectví, například toho pro Lidové noviny, je ale to logo skutečně úplně nové, kupříkladu ten šíp už není zelený… a tím to asi tak hasne. Americká zpěvačka Anastacia, která na škodovácké párty s novým logem zazpívala, odletěla zpátky do Ameriky. Prodejci se rozešli do svých domovů. Po nikom, kdo o logu příliš mluvil, se prý zatím země neslehla.
Nové logo Škodovky je mimozemský artikl. Stejně jako létající talíře ho až na několikatisícový okruh zasvěcených nikdo neviděl - a přesto všichni tuší, jak vypadá. Jen díky tomu má teď ten nadpozemský švunk, bez něhož by to pro lidi byly „jenom další auťáky“. Stejně jako ty létající talíře.