Karolína Kurková (vlevo) přijede na pražskou konferenci Global Social Awards

Karolína Kurková (vlevo) přijede na pražskou konferenci Global Social Awards Zdroj: Profimedia.cz, Instagram

Nejsledovanější lidé planety v Praze. Do Česka míří světoví influenceři včetně topmodelky Kurkové

-bam-

Koncem května se do Prahy sjedou jedni z nejsledovanějších lidí planety a budou diskutovat o tom, co se v jejich životech díky rozmachu sociálních sítí za posledních 10 let změnilo. Mimo jiné modelka Karolína Kurková nebo hvězdný youtuber Jim Chapman. Přidají se k nim také špičky světového marketingu, a to v rámci konference GLOSA Talks, která bude předcházet Global Social Awards.

"Influencer marketing je pojem, který ještě pár let zpátky nikdo neznal," říká Michaela Derynková, organizátorka Global Social Awards a přidružené konference. "Dnes jsou influenceři jedním z nejsilnějších nástrojů pro firmy, a tak jsme si řekli, že by bylo dobré tomuto tématu dát více prostoru. Vezeme do Prahy velká jména, jejichž zkušenosti budou jistě pro české marketéry zajímavé."

 

Konference GLOSA Talks proběhne v úterý 28. května v hotelu Hilton, den před předáváním ocenění Global Social Awards. Půjde o akci, na které se formou "talks" neboli diskuzí představí taková jména jako je Karolína Kurková, Marcus Butler, šéfredaktorka italského Cosmopolitanu Francesca Delogu nebo Beatrice Frey z OSN. Do Prahy dorazí také Lars Silberbauer, který řídil sedm let sociální sítě pro ikonickou značku LEGO a v současnosti pracuje pro MTV Digital Studios jako Senior Vice President. Řadu influencerů rozšíří britský Youtuber Jim Chapman anebo Bethany Mota, která je pro změnu hvězdou YouTube v USA. Zastupovat Česko budou Jan Müller & Anežka Chudlíková aneb Not So Funny Any - ti budou diskutovat o životě online & offline.

Konference jako taková se zaměří jak na proměnu marketingu, tak na chování uživatelů a vznik influencer marketingu během posledních let. Hovořit se bude také o tom, co očekávat do budoucna. V průběhu dne se uskuteční šest takových diskuzí vždy mezi zástupci určitého segmentu - ať už je to modeling, talent management, neziskový sektor nebo například entertainment.