RS 3 sice není nejvýkonnějším kompaktem na trhu (tenhle primát drží Mercedes-AMG A 45 S s 421 koňmi), přesto se může směle měřit i s mnohem silnější konkurencí

RS 3 sice není nejvýkonnějším kompaktem na trhu (tenhle primát drží Mercedes-AMG A 45 S s 421 koňmi), přesto se může směle měřit i s mnohem silnější konkurencí Zdroj: David Rajdl

Ve srovnání s hatchbackem si za sedan připlatíte 74 000 Kč. Má sice menší nakládací prostor, sluší mu to ale mnohem více. Zelený lak Kyalami je ve standardu.
Až na zelené prvky je kabina velmi podobná standardnímu Audi A3. To znamená skvělou kvalitu a fyzická tlačítka, ze kterých se stává luxus.
Pětiválec 2.5 TFSI si v Audi škudlí hlavně pro sebe. A není divu, je to opravdu vynikající motor s neskutečnou dynamikou a parádní spotřebou.
Standardní sportovní křesla velmi dobře drží tělo, přitom jsou opravdu hodně příjemná i na delších cestách
4 Fotogalerie

Střela země-země

Ondřej Šámal

Přeplňovaný zážehový pětiválec 2.5 TFSI od Audi si automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku nechává prakticky jen pro sebe. Výjimkou je pouze limitovaná série sesterské Cupry Formentor VZ5. Tenhle charismatický a na počet válců docela nezvyklý motor přitom patří mezi to nejlepší na trhu. I přes mírné okleštění zvuku kvůli emisím a dalším normám má pořád velmi zajímavý projev s hlubšími a jadrnějšími tóny, kterým se o válec menší agregáty konkurence (například od Mercedesu-AMG) přiblížit nemohou.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!