Design je tradičně svébytný, byť se pod plechy skrývá technika většího range roveru. Ve srovnání s ním verze Sport působí více řidičsky.

Design je tradičně svébytný, byť se pod plechy skrývá technika většího range roveru. Ve srovnání s ním verze Sport působí více řidičsky. Zdroj: David Rajdl

Podvozek Dynamic Air Suspension využívá data z navigace a upravuje vzduchové měchy podle profilu trasy. Zároveň dovoluje světlost až 281 mm.
Dílenské zpracování je mezigeneračně ještě lepší. Potěší zachování fyzických ovladačů ventilace místo dotykového ovládání.
Přes středový displej s 13,1“ ovládáte například uzávěrky centrálního a zadního diferenciálu, bez nichž se v náročném terénu neobejdete
Komfortní křesla – k dokonalosti jim chybí snad jen širší sedák
4 Fotogalerie

Prima brácha

Ondřej Šámal

Menší, atletičtější sourozenec dorazil jen chvíli po „plnotučném“ range roveru, který jsme si představili několik čísel nazpět.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!