C5 X je k dispozici s plug-in hybridním pohonem se 165 kW (od 1 130 000 Kč), případně s čistě zážehovými motory 1.2 a 1.6 Puretech (od 800 000 a 970 000 korun) s 96 a 133 kW

C5 X je k dispozici s plug-in hybridním pohonem se 165 kW (od 1 130 000 Kč), případně s čistě zážehovými motory 1.2 a 1.6 Puretech (od 800 000 a 970 000 korun) s 96 a 133 kW Zdroj: Archív

Navigace je standardem od druhého stupně Feel Pack
Ačkoliv se C5 X pyšní dvěma displeji, ovládání ventilace zůstalo věrné fyzickým ovladačům, což je z hlediska ergonomie jenom dobře
Externě dobíjený hybrid profituje z vyšší verze podvozku s aktivními tlumiči. Jízda je díky nim ještě příjemnější.
Takzvanými prezidentskými tlačítky pasažér z druhé řady ovládá spolujezdcovo sedadlo
4 Fotogalerie

Jízda jako na obláčku

Ondřej Šámal

Modelem C5 X francouzská automobilka pokračuje v tradici velmi komfortních modelů s hydropneumatickým odpružením s vysokou mírou cestovního komfortu.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!