Pražská plynárenská "boduje" nevkusnou reklamní akcí
Pražská plynárenská společnost přišla s dokonalým PR. Už několik dní žijí sociální sítě zákaznickým programem Pražské plynárenské, který je skutečně velmi bohatý.
Pokud si u nich objednáte plyn, máte šanci stát se výrazně kulturním člověkem, neboť získáte slevy do mnoha různých divadel. Tím, co ale dostává lidi na sociálních sítích, je následující věta, převzatá z webových stránek společnosti:
"Se zákaznickou kartou Pražské plynárenské máte nárok na 70procentní
slevu ze vstupného do Židovského muzea v Praze."
Je zajímavé, že nikomu v marketingu společnosti, která si díky svým ziskům rozhodně může dovolit zaplatit lidi, kteří své práci rozumí, nedojde nevkusnost podobné nabídky. Každopádně pražské plynárenské gratulujeme k reklamní akci roku.