Vysoká škola šokuje reklamním spotem plným "bab" a "príma týpků"
Vysoká škola obchodní v Praze spustila náborovou kampaň. V půlminutovém reklamním spotu, který by měl oslovit mladé diváky hudební stanice MTV, se škola hiphopovou dikcí snaží nalákat zájemce na vlastní studijní programy.
Za originální však nelze považovat ani tak provedení celého spotu jako spíš fakt, že si VŠO vzala k srdci rčení „špatná reklama je také reklama“. Bez komentáře ponechme glorifikování toho, že škola „bere bez přijímaček“ a že studovat školu může i „príma týpek“, jelikož jsou třídy „většinou plný bab“.
Škola velmi sebevědomě ve spotu přiznává, že na škole nenajdeme „žádnou blbku a žádnýho primitiva“. To je dobré vědět, zejména v době, kdy se ostatní vysoké školy blbkami a primitivy zřejmě jenom hemží.
Komentáře pod videem na serveru YouTube budiž pro školu dostatečnou zpětnou vazbou.
„Teď musím napsat, že BOHUŽEL na tu školu chodím...je to obrovský průser a propadák, pokud vedení myslelo, že lidi přiláká na rádoby rappovou sloku o ničem, mýlí se. Už jenom ty plakáty v metru jsou otřesný, naprosto bez nápadu. Je vidět, že nejsme žádná umělecká škola, ale jenom banda pitomců. Děkuji VŠO,“ napsal v komentářové sekci pod videem divák hagapf.
Servítky si neberou ani ostatní návštěvníci videoserveru: „Chodím taky na VŠO, a tohle video odpovídá tomu jak to tam asi vypadá ! Naprosto strašný složení lidí, který na všechno kašlou a je vidět, že si tam jen prodlužujou odchod do práce,“ poznamenal uživatel s přezdívkou maxonteam.
Nechme stranou kvalitu školy jako takové. Reklamní spot VŠO berme jako velmi dobrý nápad jak se velmi špatně zviditelnit a rozpoutat debatu o obecné kvalitě soukromých škol v naší zemi. Na druhou stranu doufejme, že i ostatní školy brzy příspějí svojí trochou do mlýna, a seznam těch, u kterých by bylo dobré zamyslet se nad odebráním akreditace, se tím zkompletuje.