Ze šilhavého kocoura internetovou celebritou. Tisíce uživatelů Facebooku propadly "spanglesománii"
Jak téměř z ničeho vytvořit internetovou senzaci, ví moc dobře majitelka šilhavého kocoura Spanglese. Pětadvacetiletá studentka Mary Buchananová z Jižní Karolíny z něj udělala facebookovou hvězdu, která nesmí uniknout žádnému milovníkovi internetových koček (teď máme samozřejmě na mysli zvířata).
A kola chytrého internetového marketingu se začala točit - obrázek Spanglese si tak dnes můžete nechat natisknout třeba i na tričko.
Mary Buchananová si kocoura vzala od svých sousedů, když mu bylo pět měsíců. Šilhal, ale neměl problémy s viděním ani chůzí a veterinář potvrdil, že kromě vizuální vady netrpí fyzickými problémy. A tak se Mary rozhodla, že z jeho kosmetickou vadu promění v přednost.
Dnes má šilhající kocour vlastní stránku na Facebooku, která má bezmála 20 tisíc fanoušků. A snímky, na nichž se kocour objevuje v nejrůznějších kostýmech (pirát, žába,...) se objevily i na prominentních zpravodajských webech, jako je telegraph.co.uk, news.com nebo huffingtonpost.com.
Spangles je prostě kočičí celebrita v celé parádě. Fanoušci LOLcats, tedy webových snímků roztomilých koček, většinou doplněných o "vtipný" text, si mohou přes internetový obchod nechat jeho podobiznu natisknout na hrnek, třičko, magnet nebo podložku pod myš k počítači... To nemá snad ani Justin Bieber. Stejně jako tenhle jednorožčí kostým: